Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • У США знайшли жінку, яка 42 роки вважалася зниклою
    • Свята без боргів: як розписати бюджет, щоб не набрати зайвого
    • Росія тепер може відмовитися від мирних переговорів: що змінилося
    • В Україні переписали ціни на картоплю: скільки тепер коштує кілограм
    • Які фрукти можна виростити у своїй квартирі: ви про це навіть не здогадувалися
    • Не одиночка: вчені знайшли єдину змію, яка полює зграями
    • Банки перейдуть на “євростандарт”: як зміняться перекази українців
    • Санкції “душать” РФ: енергетичний сектор зазнає катастрофічного тиску – дані Міненерго
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Китайська компанія почала продаж квитків на політ у відкритий космос: яка ціна

    Китайська компанія почала продаж квитків на політ у відкритий космос: яка ціна

    Романчук МиколаРоманчук Микола25 Жовтня 2024, 00:371 Min Read Світ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Китайський космічний стартап Deep Blue Aerospace оголосив про початок продажу квитків на суборбітальний політ у відкритий космос, який планується на 2027 рік. Про це повідомляє Sky News.

    У першому турі продаються лише два квитки за ціною близько $210 тис. Компанія обіцяє додаткові квитки наступного місяця. Це частина розвитку космічного туризму, де учасники досягнуть відкритого космосу, не виходячи на орбіту.

    Космічний туризм стає все більш популярним напрямком для компаній, що займаються освоєнням космосу. Американські компанії, як-от SpaceX Ілона Маска та Blue Origin, вже активно працюють у цій сфері. У вересні 2024 року SpaceX здійснила політ з мільярдером Джаредом Айзекманом та ще трьома приватними астронавтами, де Айзекман став першою людиною, яка виконала приватний вихід у відкритий космос.

    Deep Blue Aerospace заявляє, що для успіху її космічної програми потрібні багаторазові ракети. Компанія планує вперше випробувати повернення ракети-носія на Землю у 2025 році, що є важливим кроком для зниження витрат і підвищення життєздатності космічного туризму.

    Цей напрямок стрімко розвивається, і великі прориви, такі як успішне повернення ракетного прискорювача компанією SpaceX за допомогою роботизованих систем, дозволяють значно зменшити витрати на космічні польоти.

    Головні рішення лідерів, дипломатія і геополітика — усе це в розділі «Світ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    квитки китай космічний туризм космос
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    У США знайшли жінку, яка 42 роки вважалася зниклою

    15:32

    Свята без боргів: як розписати бюджет, щоб не набрати зайвого

    15:23

    Росія тепер може відмовитися від мирних переговорів: що змінилося

    15:14

    В Україні переписали ціни на картоплю: скільки тепер коштує кілограм

    15:06

    Які фрукти можна виростити у своїй квартирі: ви про це навіть не здогадувалися

    14:55

    Не одиночка: вчені знайшли єдину змію, яка полює зграями

    14:46

    Банки перейдуть на “євростандарт”: як зміняться перекази українців

    14:38

    Санкції “душать” РФ: енергетичний сектор зазнає катастрофічного тиску – дані Міненерго

    14:31

    82% дітей спілкуються російською: серед школярів зафіксували “відкат” від української мови

    14:22

    Проєкт «День із командою Королів» Betking Foundation серед фіналістів конкурсу «Партнерство заради сталого розвитку – 2025»

    14:13
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.