Відвідувач відомого японського ресторану знайшов у своєму супі дохлого щура, і ця подія боляче вдарила по бізнесу компанії. Акції Zensho Holdings, що керує мережею японських ресторанів Sukiya, 24 березня обвалилися на 7,1%, і на мінімумі ціна склала 7918 єн ($52,96). Про це повідомляє Bloomberg.
За підсумками торгового дня цінні папери втратили 5,14% і закрилися на позначці 8088 ієн ($54,1), свідчать дані Токійської фондової біржі.
Мережа ресторанів Sukiya у повідомленні від 22 березня підтвердила факт інциденту та вибачилася за те, що не розкрила його раніше. «В результаті багато клієнтів відчули тривогу та занепокоєння», – йдеться у повідомленні.
Компанія розповіла, що гризун потрапив до супу 21 січня, коли готувалася їжа у філії Тотторі, на заході Японії. Мережа після інциденту заявила про посилення заходів гігієни.
Sukiya – популярна мережа ресторанів у Японії, складається з близько 2 тис. філій. Заклад спеціалізується на приготуванні гюдону – традиційної японської страви з яловичини, цибулі та рису, тушкованих у солодкому соусі.
У портфелі Zensho Holdings понад 15 ресторанних брендів. Зокрема заклади, що спеціалізуються на приготуванні суші, гамбургерів, удонів, мексиканських страв, пасти, м’ясних стейків, а також кави.
За останній рік акції Zensho Holdings зросли на 24,72%. На думку аналітика Iwai Cosmo Securities Сеїті Арісави, довгостроковий вплив інциденту з щуром на акції Zensho Holdings залежатиме від того, чи призведе подія до значного скорочення кількості клієнтів.
«Я не думаю, що інцидент відбиває структурну проблему в бізнесі. Але Sukiya не може просто відмахнутися від цього, як від поодинокого випадку», – заявив Арісава.