Меган Маркл, яка разом із принцом Гаррі зараз проживає в США, засмутилася через негативну реакцію суспільства на її новий бренд American Riviera Orchard. Усіх, хто висміяв її дорогий фруктовий джем, Меган звинуватила у несправедливості. Більшість покупців зазначили, що джем продається за завищеною ціною, але нічого особливого в ньому немає.
Герцогиня Сассекська оголосила про свій новий бізнес у березні 2024 року. Спочатку вона уникала конкретних подробиць майбутній справі. У загадковому відео, яке було майстерно знято в особняку її та принца Гаррі в Монтесіто, можна було побачити, як герцогиня готує на кухні. Перед камерою Меган ходила розкішною територією сімейного будинку.
Незабаром з’явилися подробиці про те, що Маркл продаватиме. Крім кухонного приладдя та товарів для побуту мати двох дітей планувала запустити власну лінію олій, джемів та консервів, а також ароматів для дому та предметів інтер’єру. Шум навколо нового бренду герцогині незабаром затих, але Меган так і не повідомила жодних подробиць про те, коли зрештою запустять American Riviera Orchard.
Герцогині довелося підготуватись до масштабної піар-кампанії, щоб покращити свій імідж перед запуском. Однак королівський експерт і письменник Том Квінн вважає, що Меган була б спустошена невдалим прийомом її бренду. Особливо після критики, яку вона отримала із приводу нового джему.
«Єдина ложка дьогтю – це новий інтернет-бренд Меган American Riviera Orchard. Меган плакала, коли бренд був запущений, а її новий джем багато хто висміював за те, що він дорогий і в ньому немає нічого особливого. Зараз Маркл дійшла до того, що думає, що все, що вона робить, піддаватиметься несправедливій критиці. Як і її чоловік, вона впевнена, що люди несправедливо прискіпуються до неї – вона не може зрозуміти, чому люди не захоплюються її роботою», – зазначив Том.
За його словами, Меган не була готова до будь-якої критики під час запуску бренду. Дохід герцогині також жваво обговорюють. Маркл вважає, що люди мають бути вражені її багатством.
«Вона особливо чутлива до будь-якої критики розкішного способу життя в США – з її погляду, це те, чим можна захоплюватися, а не критикувати», – додав Квінн.
Напередодні відкриття American Riviera Orchard герцогиня спробує залучити нових послідовників бренду, регулярно з’являючись у ток-шоу та подкастах, а також даючи інтерв’ю спеціально відібраним журналістам. 42-річна дружина принца відчайдушно намагається покращити свій імідж як у США, так і у Великобританії. Вона хоче збільшити онлайн-продаж, коли її бренд запрацює.