Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Жінка купила на секонд-хенді сумочку за 200 грн та була шокована її реальною ціною
    • Фахівці пояснили, чи потрібно вимикати Wi-Fi-роутер на ніч
    • Вчені нарешті з’ясували, що гірше: захворіти на COVID-19 чи отримати вакцину
    • “Багато хто сяде”: правозахисник заявив про масові суди над ТЦК
    • По 10 гривень за кіловат: депутат вигадав, як змусити українців економити світло
    • Досвідчений механік назвав головні проблеми китайських автомобілів: про що варто знати
    • Путіна паралізував страх: озвучено несподівану причину проблем диктатора з перемовинами
    • Чи можна залишати смартфон на зарядці на всю ніч: що кажуть виробники
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Королівський експерт: Меган Маркл плакала, бо люди висміяли її солодощі

    Королівський експерт: Меган Маркл плакала, бо люди висміяли її солодощі

    Ольга СтепановаОльга Степанова24 Травня 2024, 19:572 Mins Read Світ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Меган Маркл, яка разом із принцом Гаррі зараз проживає в США, засмутилася через негативну реакцію суспільства на її новий бренд American Riviera Orchard. Усіх, хто висміяв її дорогий фруктовий джем, Меган звинуватила у несправедливості. Більшість покупців зазначили, що джем продається за завищеною ціною, але нічого особливого в ньому немає.

    Герцогиня Сассекська оголосила про свій новий бізнес у березні 2024 року. Спочатку вона уникала конкретних подробиць майбутній справі. У загадковому відео, яке було майстерно знято в особняку її та принца Гаррі в Монтесіто, можна було побачити, як герцогиня готує на кухні. Перед камерою Меган ходила розкішною територією сімейного будинку.

    Меган Маркл та принц Гаррі. Фото: Getty Images
    Меган Маркл та принц Гаррі. Фото: Getty Images

    Незабаром з’явилися подробиці про те, що Маркл продаватиме. Крім кухонного приладдя та товарів для побуту мати двох дітей планувала запустити власну лінію олій, джемів та консервів, а також ароматів для дому та предметів інтер’єру. Шум навколо нового бренду герцогині незабаром затих, але Меган так і не повідомила жодних подробиць про те, коли зрештою запустять American Riviera Orchard.

    Меган не сприймає критики. Фото: Getty Images
    Меган не сприймає критики. Фото: Getty Images

    Герцогині довелося підготуватись до масштабної піар-кампанії, щоб покращити свій імідж перед запуском. Однак королівський експерт і письменник Том Квінн вважає, що Меган була б спустошена невдалим прийомом її бренду. Особливо після критики, яку вона отримала із приводу нового джему.

    «Єдина ложка дьогтю – це новий інтернет-бренд Меган American Riviera Orchard. Меган плакала, коли бренд був запущений, а її новий джем багато хто висміював за те, що він дорогий і в ньому немає нічого особливого. Зараз Маркл дійшла до того, що думає, що все, що вона робить, піддаватиметься несправедливій критиці. Як і її чоловік, вона впевнена, що люди несправедливо прискіпуються до неї – вона не може зрозуміти, чому люди не захоплюються її роботою», – зазначив Том.

    Усі мають захоплюватись моєю роботою. Фото: Getty Images
    Усі мають захоплюватись моєю роботою. Фото: Getty Images

    За його словами, Меган не була готова до будь-якої критики під час запуску бренду. Дохід герцогині також жваво обговорюють. Маркл вважає, що люди мають бути вражені її багатством.

    «Вона особливо чутлива до будь-якої критики розкішного способу життя в США – з її погляду, це те, чим можна захоплюватися, а не критикувати», – додав Квінн.

    Напередодні відкриття American Riviera Orchard герцогиня спробує залучити нових послідовників бренду, регулярно з’являючись у ток-шоу та подкастах, а також даючи інтерв’ю спеціально відібраним журналістам. 42-річна дружина принца відчайдушно намагається покращити свій імідж як у США, так і у Великобританії. Вона хоче збільшити онлайн-продаж, коли її бренд запрацює.

    Потрібно покращити імідж. Фото: Getty Images
    Потрібно покращити імідж. Фото: Getty Images

    Головні рішення лідерів, дипломатія і геополітика — усе це в розділі «Світ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    Меган Маркл принц гаррі
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Жінка купила на секонд-хенді сумочку за 200 грн та була шокована її реальною ціною

    00:57

    Фахівці пояснили, чи потрібно вимикати Wi-Fi-роутер на ніч

    00:46

    Вчені нарешті з’ясували, що гірше: захворіти на COVID-19 чи отримати вакцину

    00:38

    “Багато хто сяде”: правозахисник заявив про масові суди над ТЦК

    00:31

    По 10 гривень за кіловат: депутат вигадав, як змусити українців економити світло

    00:22

    Досвідчений механік назвав головні проблеми китайських автомобілів: про що варто знати

    00:13

    Путіна паралізував страх: озвучено несподівану причину проблем диктатора з перемовинами

    00:05
    18 Грудня

    Чи можна залишати смартфон на зарядці на всю ніч: що кажуть виробники

    23:54

    Коли нічого вдягнути: як по-новому закохатися у свій гардероб

    23:45

    Постійна втома і ламкі нігті: 9 ознак того, що ви їсте замало білка

    23:37
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.