Люди, близькі до кампанії Гарріс, стверджують, що вони застосовують багатогранний підхід до завоювання голосів виборців, включаючи відеоролики в TikTok, пише ZN.UA.
Демократи, які колись були задоволені стриманою медіа-стратегією віцепрезидента Гарріс, хотіли б, щоб вона активізувала свої виступи в останні тижні президентської кампанії, зазначає газета The Hill.
“Опитування показують, що чим більше ви бачите Камалу, тим більше вона вам подобається”, — заявив Ван Джонс, експерт від Демократичної партії та колишній чиновник адміністрації Обами.
Демократи кажуть, що були задоволені нещодавнім виступом Гарріс на президентських дебатах, де, на їхню думку, вона не лише трималася на висоті, але й значно перевершила очікування своїми заявами та загальною поведінкою. Але вони хотіли б, щоб вона дала більше інтерв’ю, як на національному, так і на місцевому рівні.
“Кампанія Гарріс створює враження, що вона не дотримується стратегії Байдена у Делавері [штат США] у 2020 році. Гарріс з’являється на великих передвиборчих мітингах, але уникає більшої взаємодії з виборцями”, — вважає Тобі Берковіц, почесний професор комунікацій Бостонського університету, який працював політичним медіа-консультантом.