Найбільша в минулому вантажна авіакомпанія Росії AirBridge Cargo почала повертати імпортні літаки власникам після зупинки польотів. Перевізник відправив у Шанхай перший Boeing 747 китайському лізингодавцю ВОСА (Bank of China Aviation), повідомив РБК представник компанії.
Найближчим часом до Китаю вирушить і другий Boeing, який знаходиться в парку авіакомпанії, каже джерело видання. Загалом AirBridgeCargo мав три Boeing, які вона орендувала у ВОСА. Один із них лізингодавець повернув собі ще 2022 року на тлі санкцій: літак на той момент перебував у Гонконгу.
Через неповернення двох бортів, що залишилися, лізингодавець у 2023 році подав на російську авіакомпанію до суду Нью-Йорка і виграв позов. AirBridgeCargo зобов’язали виплатити $406 млн. У компанії не уточнили, чи анулює повернення літаків необхідність цієї виплати.
До початку війни в Україні AirBridge Cargo вважалася найбільшою вантажною авіакомпанією Росії. 2021-го на її частку припало 43% російських авіаційних вантажоперевезень, або 639 тис. тонн вантажів. Компанія експлуатувала лише іноземні літаки виробництва Boeing.
На даний момент у парку компанії залишаються ще 11 вантажних Boeing 747-8, чотири Boeing 747-400 та один Boeing 777. Більшість із них вже понад два роки простоюють в аеропорту Шереметьєво.
У 2022 році США ввели санкції щодо 12 бортів AirBridge Cargo, які заборонили обслуговувати їх за кордоном. При цьому всі літаки авіакомпанії станом на січень 2024-го, як і раніше, були зареєстровані на Бермудах.