Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Астрофізик пояснив, чому ми досі не знайшли ознак розумного життя в космосі
    • Українців у Польщі можуть оштрафувати на величезну суму: кому слід бути обережним
    • Мін’юст США повернув фото з Трампом на сайт із матеріалами справи Епштейна
    • Час для розмов з РФ вийшов: до чого Грем закликав Трампа
    • Чи варто вимикати Wi-Fi роутер на ніч: наслідки будуть несподівані
    • Гарантії безпеки для України опинилися в руках Путіна, – Politico
    • Грудень продовжує дивувати: прогноз погоди на сьогодні
    • Мир знову віддалився: що тепер кажуть у Путіна про війну в Україні
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Готелі назвали найнезвичайніші загублені речі клієнтів

    Готелі назвали найнезвичайніші загублені речі клієнтів

    Дмитрук АндрійДмитрук Андрій11 Вересня 2024, 14:551 Min Read Світ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Готелі назвали найбільш незвичайні речі, залишені гостями в усьому світі, зокрема домашню ящірку, а також деякі з найбільш химерних запитів на обслуговування номерів.

    Щорічний звіт Hotel Room Innsights Report, що базується на даних з більш ніж 400 готелів світу, показав, що найпоширенішими предметами, які залишають гості, є зарядні пристрої для телефонів, брудна білизна, адаптери живлення, косметика та туалетні приналежності.

    У звіті йдеться, що 10% готелів повідомили про знахідки зубних протезів, залишених гостями.

    Серед найбільш незвичайних речей, залишених у номерах – годинник Rolex, ще один годинник вартістю 6 мільйонів доларів, сумка Hermes Birkin, ключі та документи від розкішного автомобіля, автомобільна шина, обручка, зуб, два повних гіпса ноги, пачки готівки, домашня ящірка і курча.

    У повідомленні йдеться, що ящірка і пташеня благополучно возз’єдналися зі своїми власниками.

    У звіті також детально описані деякі з найбільш незвичайних запитів на обслуговування номерів у готелях, серед яких ванна для купання дитини, наповнена мінеральною водою Evian, індивідуальне меню з урахуванням алергенів для домашнього улюбленця, підгорілі тости, хот-дог з ікрою, свіже козяче молоко, 1,8 кг бананів і “дай п’ять” від члена команди, “щоб переконатися, що їхній запит на обслуговування номерів був прочитаний”.

    Головні рішення лідерів, дипломатія і геополітика — усе це в розділі «Світ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    готелі загублені речі клиєнти
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Астрофізик пояснив, чому ми досі не знайшли ознак розумного життя в космосі

    10:14

    Українців у Польщі можуть оштрафувати на величезну суму: кому слід бути обережним

    10:06

    Мін’юст США повернув фото з Трампом на сайт із матеріалами справи Епштейна

    09:54

    Час для розмов з РФ вийшов: до чого Грем закликав Трампа

    09:45

    Чи варто вимикати Wi-Fi роутер на ніч: наслідки будуть несподівані

    09:37

    Гарантії безпеки для України опинилися в руках Путіна, – Politico

    09:30

    Грудень продовжує дивувати: прогноз погоди на сьогодні

    09:21

    Мир знову віддалився: що тепер кажуть у Путіна про війну в Україні

    09:12

    У Москві підірвали авто топового російського генерала

    09:11

    Відомий голлівудський актор вчинив самогубство у 46 років

    09:04
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.