Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Трамп оголосив газету The New York Times загрозою національній безпеці для США
    • У Росії відкрито «засвітили» двійника Путіна: де проколовся Кремль
    • ТЦК не має повноважень обмежувати свободу людини – військовий омбудсмен
    • Вбиця кишківника зовсім поруч: названо найгірший перекус
    • “Я хочу піти і бути вільним, жити”: ухилянти розповіли CNN, як втекли з України
    • Норвегія розробляє плани евакуації населення поблизу кордону з Росією — VG
    • Вчені з’ясували, чому мозок «вигорає» від соцмереж
    • Хмельниччина після атаки РФ: частина області без світла
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Готелі назвали найнезвичайніші загублені речі клієнтів

    Готелі назвали найнезвичайніші загублені речі клієнтів

    Дмитрук АндрійДмитрук Андрій11 Вересня 2024, 14:551 Min Read Світ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Готелі назвали найбільш незвичайні речі, залишені гостями в усьому світі, зокрема домашню ящірку, а також деякі з найбільш химерних запитів на обслуговування номерів.

    Щорічний звіт Hotel Room Innsights Report, що базується на даних з більш ніж 400 готелів світу, показав, що найпоширенішими предметами, які залишають гості, є зарядні пристрої для телефонів, брудна білизна, адаптери живлення, косметика та туалетні приналежності.

    У звіті йдеться, що 10% готелів повідомили про знахідки зубних протезів, залишених гостями.

    Серед найбільш незвичайних речей, залишених у номерах – годинник Rolex, ще один годинник вартістю 6 мільйонів доларів, сумка Hermes Birkin, ключі та документи від розкішного автомобіля, автомобільна шина, обручка, зуб, два повних гіпса ноги, пачки готівки, домашня ящірка і курча.

    У повідомленні йдеться, що ящірка і пташеня благополучно возз’єдналися зі своїми власниками.

    У звіті також детально описані деякі з найбільш незвичайних запитів на обслуговування номерів у готелях, серед яких ванна для купання дитини, наповнена мінеральною водою Evian, індивідуальне меню з урахуванням алергенів для домашнього улюбленця, підгорілі тости, хот-дог з ікрою, свіже козяче молоко, 1,8 кг бананів і “дай п’ять” від члена команди, “щоб переконатися, що їхній запит на обслуговування номерів був прочитаний”.

    Головні рішення лідерів, дипломатія і геополітика — усе це в розділі «Світ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    готелі загублені речі клиєнти
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Трамп оголосив газету The New York Times загрозою національній безпеці для США

    13:46

    У Росії відкрито «засвітили» двійника Путіна: де проколовся Кремль

    13:38

    ТЦК не має повноважень обмежувати свободу людини – військовий омбудсмен

    13:31

    Вбиця кишківника зовсім поруч: названо найгірший перекус

    13:22

    “Я хочу піти і бути вільним, жити”: ухилянти розповіли CNN, як втекли з України

    13:13

    Норвегія розробляє плани евакуації населення поблизу кордону з Росією — VG

    13:05

    Вчені з’ясували, чому мозок «вигорає» від соцмереж

    13:00

    Хмельниччина після атаки РФ: частина області без світла

    12:50

    Путін поширює фейковий наратив про «руйнування» лінії фронту в Україні

    12:36

    Грем поділився з Трампом секретами тиску на Путіна

    12:25
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.