30 травня пасажирський літак Airbus 321 вимушений був здійснити аварійну посадку в аеропорту Шереметьєво через покришку шасі, що лопнула, повідомляє МТ з посиланням на джерело в екстрених службах.
«Аеропорт Шереметьєво готується прийняти Airbus 321 сполученням Самара – Москва. Біля повітряного судна попередньо лопнула покришка на стійці шасі», — сказав він, уточнивши, що на борту літака 186 людей.
Раніше в четвер, 30 травня, Airbus A319 авіакомпанії “Росія”, що прямував з Петербурга в Сочі, здійснив вимушену посадку в аеропорту Мінеральних Вод. За даними телеграм-каналу «112», борт екстрено приземлився через витік палива. Наразі повітряне судно обстежують фахівці. Для доставки пасажирів до пункту призначення до Мінеральних Вод направиться резервний літак.
За кілька днів до цього, 27 травня, цей Airbus A319 авіакомпанії «Росія», що летів із Сочі до Петербурга, «з технічної причини» здійснив посадку в московському аеропорту Шереметьєво. Причиною стало хибне спрацювання одного із датчиків лайнера.
22 травня одразу два літаки авіакомпанії «Ямал» були змушені екстрено приземлитися в Тюмені через поломки. Вранці екіпаж Sukhoi Superjet 100, який виконував рейс з Уфи до Нового Уренгою, доповів про відмову в автоматиці. Після цього Airbus A320, що летів маршрутом Уфа — Ноябрськ, здійснив посадку в тому ж аеропорту через розгерметизацію кабіни пілота.
12 травня пасажирський літак Boeing-777 авіакомпанії «Аерофлот», який виконував рейс із Москви до Гуанчжоу, вимушено сів в Іркутську через спрацювання індикації рівня олії в одному з двигунів.
7 травня Airbus A320 авіакомпанії S7, що прямував з Новосибірська до Казані, повернувся в аеропорт вильоту через неполадки в роботі лівого двигуна.
6 травня Airbus A321 авіакомпанії Nordwind («Північний вітер»), який вилетів з Москви до Оренбурга, подав у повітрі сигнал лиха і повернувся в аеропорт відправлення. Причиною стала розгерметизація кабіни пілотів.
У Росії різко зросла кількість авіапригод після запровадження санкцій США та ЄС за війну в Україні. 2023 року було зафіксовано не менше 74 різних поломок літаків у повітрі, що на 38 більше, ніж 2022-го, підраховувала німецька дослідницька компанія Jacdec.