У Міністерстві оборони України заспокоїли людей, які під час оновлення військово-облікових даних через застосунок “Резерв+” дізналися про свій помилковий статус розшуку. Кажуть, що помилку спричинив людський фактор. Щоб її виправити, треба звернутися до служби технічної підтримки офлайн через візит до ТЦК і СП. Наразі Міноборони працює над додатковим функціоналом, щоб це можна було робити онлайн.
Про помилковий статус у розшуку розповіла Катерина Черногоренко, заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації. У понеділок, 20 травня, вона сказала в ефірі національного телемарафону:
“Ми запустили можливість надавати запити до нашої технічної підтримки щодо таких ситуацій. Ми зараз знаходимось в розробці додаткового функціоналу, щоб можна було дистанційно звернутися за виправленням даних, не маючи візит до ТЦК та СП. Це буде дуже зручна історія, коли не треба буде ходити, знімати себе з розшуку, якщо це було здійснено помилково”.
За словами чиновниці, помилку спричинив людський факто.Оператор ТЦК та СП також може помилятися. Але людина знає свій фактичний статус, тому ці помилки можуть виправляти.
“Зараз – це звернення до служби підтримки і можливість зробити офлайн через візит до ТЦК і СП. Трохи пізніше ми зробимо це в автоматичному режимі, щоб людина взагалі для уточнення даних не ходила до ТЦК і СП. Наразі українці є свідками народження електронного ТЦК і СП, який буде набагато функціональнішим наприкінці червня-початку липня”, – пояснила Чорногоренко.
У Резерв + додадуть функцій
За даними Міноборони, за два дні близько пів мільйона українських чоловіків призовного віку оновили свої військово-облікові дані у мобільному застосунку Резерв+. Наразі він працює некоректно, а , українські програмісти назвали п’ять претензій до Резерв+ і пояснили, чому вважають цей застосунок слабким і таким, що не може повноцінно виконувати свої функції. Проте, у Міноборони запевняють, що через місяць-два буде повна версія додатку і все налагодять, додавши функцій.