“Укрзалізниця” продовжує роботу з відновлення онлайн-сервісів після кібератаки, яка триває вже четвертий день поспіль. Компанія підтвердила, що відновлення ресурсів продовжується і наближається до фінішної межі.
Тим часом, продаж квитків на найближчі дні здійснюється вручну через квиткові каси.
На Центральному залізничному вокзалі Києва наразі працюють шість цілодобових кас, а персонал працює у посиленому режимі, щоб упоратися з потоком пасажирів.
Крім того, чергують помічники, які підтримують мандрівників під час цього збою.
Для пасажирів, які планують поїздку 26 та 27 березня, квитки продаються виключно через каси вокзалу. Хоча ситуація залишається складною через відсутність онлайн-сервісів, «Укрзалізниця» запевняє пасажирів, що її співробітники повністю готові допомогти з процесом продажу квитків та відновити повний онлайн-доступ якнайшвидше.