Більшість опитаних соціологами українців висловилися про необхідність закрити телемарафон єдиних новин.
Про це свідчить свіже опитування щодо ставлення та довіри до українських медіа, проведене InMind за гроші американського агентства USAID.
За закриття єдиного мовлення та повернення каналів до власних проектів висловилися 45% респондентів, проти – 32%. 10% із останньої категорії хочуть бачити такий формат подачі новин навіть після завершення війни.
Не довіряють інформації телемарафону 43% опитаних, довіряють – 37%. Тільки 35-37% опитаних вважають, що інформація у марафоні подається повно, достовірно та точно.
Довіра до єдиних новин впала і серед їхніх постійних глядачів: з 81% на початку війни до 67% зараз.
“У 2024 році спостерігається збільшення споживання новин у соціальних мережах, одночасно використання новинних сайтів зменшується. Споживання новин у ТБ, радіо та друку залишилося на рівні минулого року”, – резюмували автори дослідження.