• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Автотренди 2025: що буде популярним найближчим часом
    • Путін припустився важливої ​​помилки: погляд експерта
    • Нові правила для вступу: МОН готує радикальні зміни до НМТ
    • Мати вчителя зі Шаргорода розкрила деталі перед трагедією
    • Російські кораблі під прицілом: Британія посилила санкції
    • Осінь на городі: головні роботи перед зимою
    • Нові правила виїзду та в’їзду в Україну: кого торкнуться зміни
    • Словаччина готує повернення обов’язкової служби в армії
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » Вас можуть зненавидіти в готелі: туристам назвали топ речей, які доводять до сказу

    Вас можуть зненавидіти в готелі: туристам назвали топ речей, які доводять до сказу

    Ткаченко ВалентинаТкаченко Валентина01 Квітня 2025, 00:452 хвилини на читання Туризм
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Персонал готелів щодня стикається з сотнями клієнтів, кожен із яких має свої звички та уявлення про комфорт. Проте деякі дії туристів можуть не лише ускладнювати роботу співробітників, а й викликати справжнє роздратування. Працівники готелів поділилися тим, що найбільше їх дратує, і дали кілька порад, як уникнути подібних ситуацій.

    1. Не застеляйте ліжко перед виселенням

    Багато гостей вважають, що, застеляючи ліжко перед виїздом, вони допомагають персоналу. Насправді це лише додає зайвої роботи. Прибиранням номерів займаються за суворим графіком, і кожне ліжко все одно повинно бути повністю перебране для заміни білизни. Додатково застелене ліжко лише затримає процес, а також забирає час гостей.

    2. Пелюстки троянд 

    Святкування Дня святого Валентина або річниці в готелі — це чудова ідея. Але якщо ви вирішили розкидати пелюстки троянд по кімнаті, подумайте про тих, хто буде прибирати після вас. Працівники готелів неодноразово скаржилися, що такі романтичні жести лише додають їм зайвої роботи.

    “Будь ласка, не розкидайте пелюстки по підлозі та ліжку, якщо не плануєте їх зібрати”, – кажуть співробітники.

    Ще одна проблема з тим, що пелюстки у ванні або джакузі можуть залишати плями та забивати форсунки гідромасажної системи, що ускладнює її чистку.

    3. Повідомляйте про несправності

    Гості часто скаржаться на непрацюючі лампи, несправні крани або забиті зливи, але замість того, щоб повідомити про це персонал, вони залишають негативні відгуки.

    “Якщо щось зламалося чи не працює, просто скажіть про це на рецепції. Ми виправимо це якомога швидше”, – пояснюють працівники готелів.

    Зазвичай співробітники готові миттєво розв’язувати проблему, але якщо вони не отримують жодного повідомлення, несправність залишається і викликає обурення у наступних гостей.

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    туристи

    Читайте також

    Осінній туризм: куди поїхати в Україні та Європі

    В Іспанії нові закони про куріння можуть обернутися великими змінами для туристів

    Тут вам не Ніцца: туристки зі США переплутали рейси і потрапили в Африку замість Франції

    Останні новини
    Сьогодні

    Автотренди 2025: що буде популярним найближчим часом

    12:59

    Путін припустився важливої ​​помилки: погляд експерта

    12:49

    Нові правила для вступу: МОН готує радикальні зміни до НМТ

    12:35

    Мати вчителя зі Шаргорода розкрила деталі перед трагедією

    12:29

    Російські кораблі під прицілом: Британія посилила санкції

    12:14

    Осінь на городі: головні роботи перед зимою

    12:00

    Нові правила виїзду та в’їзду в Україну: кого торкнуться зміни

    11:50

    Словаччина готує повернення обов’язкової служби в армії

    11:39

    Психологи розповіли про несподівані способи зміцнення відносин

    11:21

    Інструкція для українців: як оформити виплати з інвалідності у Польщі

    11:07
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.