Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • NYT: Росія сприяла будівництву атомної субмарини для КНДР
    • Коли краще бронювати відпустку, щоб зекономити половину бюджету
    • Кулеба розповів, які маршрути “3000 км Україною” користуються попитом
    • Речі в домі, які крадуть вашу енергію — ви їх не помічаєте
    • Оцифрування трудових книжок: чи зачепить пенсіонерів
    • Нові авто ламаються частіше: чому старі машини надійніші
    • “Воєнні тури” на Донбасі: що готує Росія — The Times
    • Відстрочка у 2026 році: яку мінімальну зарплату встановили
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » У застосунку «Дія» з’явиться чат-бот Надія на основі штучного інтелекту

    У застосунку «Дія» з’явиться чат-бот Надія на основі штучного інтелекту

    Ольга СтепановаОльга Степанова29 Лютого 2024, 21:131 Min Read Технології
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    У мобільному застосунку «Дія» може з’явитися помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. 

    Про це повідомив очільник Міністерства цифрової трансформації Михайло Федоров у своєму Telegram.

    За його словами, для впровадження такої функції хочуть використати технологічне рішення від однієї з «топових міжнародних компаній». Проте назви міністр не вказав.

    Проте відомо, що чат-бот вирішили назвати «Надією».

    «Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки «Дії»», – пояснив Федоров.

    Очільник Мінцифри зазначив, що наразі якість відповідей ШІ-помічника влаштовує його на 80%, а втім, обіцяє – буде краще. Водночас він не задоволений швидкістю роботи ШІ – над цим теж вже працюють фахівці.

    Раніше повідомлялося, що у «Дії» запустять новий вид електронних документів. Стануть доступні дипломи про освіту та шкільні атестати. Зараз триває бета-тестування нового сервісу. До нього можуть долучитися громадяни України, яким виповнилося 14 років та які мають ідентифікаційний код.

    Нагадаємо, найближчим часом у застосунку «Дія» з’являться вісім нових послуг. Серед них – розмитнення авто, онлайн-шлюб, кабінет пацієнта та інші.

    ІТ-новини, інновації, штучний інтелект, гаджети, наукові відкриття та стартапи, що змінюють світ. Усе про сучасні технології та цифрове майбутнє — читайте в розділі «Технології».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    застосунок дія чат-бот штучний інтелект
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    NYT: Росія сприяла будівництву атомної субмарини для КНДР

    09:00

    Коли краще бронювати відпустку, щоб зекономити половину бюджету

    08:49

    Кулеба розповів, які маршрути “3000 км Україною” користуються попитом

    08:38

    Речі в домі, які крадуть вашу енергію — ви їх не помічаєте

    08:23

    Оцифрування трудових книжок: чи зачепить пенсіонерів

    08:09

    Нові авто ламаються частіше: чому старі машини надійніші

    08:00

    “Воєнні тури” на Донбасі: що готує Росія — The Times

    07:44

    Відстрочка у 2026 році: яку мінімальну зарплату встановили

    07:37

    Що чекає українців найближчими днями: прогноз енергетиків

    07:22

    Лікарі попередили: ця звичка після 30 років прискорює старіння вдвічі

    07:10
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.