Багато українців помітили, що під час відключень світла суттєво погіршується мобільний звʼязок. З чим це повʼязано, пояснила спеціалістка експертної групи нормативного забезпечення електронних комунікацій Мінцифри Надія Бабич.
“Простими словами це означає, що ви перебуваєте в радіусі базової станції, яка перевантажена. Кожна базова станція має обмежену можливість забезпечити кількість дзвінків та користування мобільним інтернетом абонента. Ви знаходитеся в радіусі однієї базової станції, вимикається світло – ви переключаєтеся на іншу. І в цієї сусідньої базової станції навантаження зростає в десять разів, тому що туди приходять користувачі базової станції, яка вимкнулася, а також користувачі, які користувалися фіксованим інтернетом – тобто вайфаєм вдома,”— пояснила вона в етері телеканалу “Ми – Україна“.
Таким чином, телефон може показувати, що сигнал є, але подзвонити або написати якесь повідомлення ви не можете, тому що мережа перевантажена.
“Тому я закликаю, щоб населення під час відключення електроенергії не завантажувало відео, фото або не користувалися відеодзвінками без необхідності. Тому що ви дійсно таким чином позбавляєте іншу людину можливості зателефонувати або написати повідомлення, оскільки мобільний звʼязок первинно не передбачений для того, щоб повноцінно замінити фіксований інтернет”, – пояснила Надія Бабич.
Відключення світла в Україні
Останніми днями ситуація з відключеннями світла в Україні суттєво покращилася. На 30 липня уперше за місяць не прогнозувалося таких заходів. Це стало можливим через зниження споживання через похолодання та повернення в роботу двох блоків АЕС.
Раніше голова правління НЕК “Укренерго” Володимир Кудрицький повідомив, що енергосистема України пройшла найбільш складний період літа. Він зауважив, що зараз всі енергокомпанії інтенсивно працюють над підготовкою до опалювального сезону.