Компанія YouTube тестує новий метод боротьби з розширеннями для блокування реклами — інтеграцію реклами на стороні сервера. Про це написав у соціальній мережі X розробник краудсорсингового розширення для пропуску спонсорованих уривків відео SponsorBlock.
У публікації йдеться про те, що зараз YouTube експериментує з впровадженням реклами на стороні сервера. Це нововведення порушує роботу SponsorBlock, роблячи так, що “всі тимчасові мітки зміщені на час показу реклами”.
“Наразі я налаштував сервер так, щоб він визначав, коли хтось надсилає заявку з браузера, де це відбувається, і відхиляв заявку, щоб запобігти заповненню бази даних неправильними заявками”, — зазначив розробник SponsorBlock.
Як зазначає портал 9to5google, це означає, що реклама тепер є частиною відео, а не доставляється окремо на сервер. Таким чином блокувальники більше не зможуть її перехоплювати та приховувати. Наразі функція перебуває у стадії тестування, проте деякі користувачі вже відчули її дію на собі.
У виданні вказали на те, що це вже не перша спроба YouTube боротися з блокувальниками реклами. Як альтернативу компанія пропонує підписку на YouTube Premium. Стандартна індивідуальна підписка в Україні коштує 99 на місяць, студентська — 59 гривень, а сімейний план на 6 користувачів 149 гривень.
Нагадаємо, протягом останніх кількох місяців YouTube посилив правила, що забороняють використання блокувальників реклами. Багато користувачів помітили, що відео раптово почали перескакувати в кінець.
Також повідомлялося, що Ілон Маск має намір створити сервіс потокових відео, схожий на YouTube, на базі соціальної мережі X, який надасть користувачам можливість переглядати “довгі відео на великому екрані”.