Apple став першим брендом із вартістю у понад $1 трлн.
У порівнянні з минулим роком вартість бренду американського технологічного гіганта зросла на 15%, повідомляє Reuters із посиланням на дані дослідження компанії Kantar’s BrandZ.
“Компанія Apple стала першою у світі із вартістю бренду у понад $1 трлн. Загалом виробник популярних iPhone вже третій рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів у світі”, – сказано у повідомленні.
Друге й третє місце у рейтингу також посідають американські техногіганти – Google Alphabet із $753 млрд та Microsoft із $713 млрд відповідно.
Дослідження охоплювало понад 4,3 млн інтерв’ю зі споживачами про 21 тис. брендів у 532 категоріях.
Новачком цьогоріч у топдесятці стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона посіла дев’яте місце, вартість бренду компанії зросла на 58% – до $145 млрд.
Водночас вартість бренду виробника ШІ-чипів Nvidia зросла майже утричі – до понад $200 млрд. Це зробило компанію шостим найдорожчим брендом у світі.