Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Новорічний хіт із простих продуктів, які можна купити за копійки
    • Перевершив двох легенд: Гвардіола встановив яскравий рекорд АПЛ із “Манчестер Сіті”
    • Три країни в Європі, які заплатять вам за переїзд туди
    • Інвертор чи зарядна станція: що реально витягне під час блекауту
    • Творець роботів-пилососів Roomba збанкрутував: що тепер буде з технікою
    • Волонтер звинуватила ТЦК у погрозах вбивством їй та її близьким за публікацію про смерть мобілізованого
    • “За крок від відключення”. Вся східна Україна та Київ можуть повністю поринути у темряву – WP
    • Українські полярники створили Конституцію пінгвінів: у них з’явилося перше свято
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Українців обдурюють в супермаркетах: як хитрують з акційними цінниками

    Українців обдурюють в супермаркетах: як хитрують з акційними цінниками

    Романчук МиколаРоманчук Микола19 Грудня 2024, 20:302 Mins Read Суспільство
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Для залучення більшої кількості покупців українські супермаркети та інші торгові заклади використовують різноманітні прийоми – зокрема, застосування рекламні знижки. Однак при цьому вони часто порушують правила – наприклад, на цінниках повідомляється про знижку, а вже на касі покупець чує зовсім іншу цифру.

    Про це повідомили у Держпродспоживслужбі. Там зазначили: у такому разі покупець має право сплатити саме ціну, яка є на ціннику – “адже саме на основі такої інформації було ухвалено рішення про купівлю”.

    При цьому підкреслюється: за законодавством, реклама про зниження цін та про розпродаж обов’язково має містити низку відомостей. Зокрема:

    • місце проведення розпродажів;
    • дату початку;
    • дату закінчення;
    • співвідношення розміру нової ціни до попередньої ціни реалізації товару чи розмір знижки.

    Крім того, наголошується, якщо права споживача порушені, а підприємство відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства, слід звертатися до територіального органу Держпродспоживслужби у своєму регіоні. Адреси – за посиланням.

    “Нагадуємо споживачам про важливість уважного вивчення обов’язкової інформації про товар, яка вказана на його маркуванні! Особливо, коли ціну значно знижено, варто звернути особливу увагу на термін придатності харчового продукту”, – наголосили у Держпродспоживслужбі.

    Тим часом у Верховній Раді готують законопроєкт, який зобов’язує торгові мережі вказувати ціну товару за кілограм, літр, квадратний чи погонний метр, якщо той продається у меншій упаковці. Мета – боротьба зі шринкфляцією, тобто явищем, коли виробники зменшують кількість або об’єм товару в упаковці, залишаючи при цьому стару ціну або змінюючи незначно її.

    За словами народного депутата Дмитра Гуріна (“Слуга народу”), зареєструвати документ у парламенті мають намір вже наступного тижня (починається 23 грудня). “Подаємо законопроєкт, щоб на цінниках були зобов’язані вказувати ціну на літр/кг і всі пляшки по 850 мл молока пішли у минуле. Наступного тижня реєструємо”, – повідомив він.

    Зокрема, зазначив він, документ передбачає внесення виправлення до ст.15 закону про захист прав споживачів. Яка вказує, що:

    • Споживач має право на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість свідомого та компетентного вибору.
    • Інформація має бути надана споживачеві до придбання ним товару або замовлення роботи (послуги).

    При цьому нардеп зазначив: якщо законопроєкт буде ухвалено, продавці будуть зобов’язані вказувати на ціннику дві ціни:

    • за 1 кг/л тощо;
    • ціну за конкретну вагу/обсяг тощо, що вказано на тарі.

    Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    супермаркети товари українці цінники
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Новорічний хіт із простих продуктів, які можна купити за копійки

    00:55

    Перевершив двох легенд: Гвардіола встановив яскравий рекорд АПЛ із “Манчестер Сіті”

    00:46

    Три країни в Європі, які заплатять вам за переїзд туди

    00:38

    Інвертор чи зарядна станція: що реально витягне під час блекауту

    00:31

    Творець роботів-пилососів Roomba збанкрутував: що тепер буде з технікою

    00:22

    Волонтер звинуватила ТЦК у погрозах вбивством їй та її близьким за публікацію про смерть мобілізованого

    00:13

    “За крок від відключення”. Вся східна Україна та Київ можуть повністю поринути у темряву – WP

    00:05
    15 Грудня

    Українські полярники створили Конституцію пінгвінів: у них з’явилося перше свято

    23:54

    П’ять електроприладів, які можна не вимикати з розетки: що кажуть експерти

    23:45

    Найнадійніші авто на дорозі: механік назвав фаворита

    23:37
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.