Адвокат Дар’я Тарасенко роз’яснила новий порядок оформлення та продовження відстрочок від мобілізації.
Про це вона повідомила на своїй сторінці у Фейсбуці.
У процедуру оформлення та продовження відстрочок додався новий учасник – Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП). Через це у багатьох громадян виникла плутанина щодо того, куди саме потрібно звертатися. Адвокат детально пояснила роль кожного органу в цьому процесі.
Зокрема, Міноборони – забезпечує технічну складову автоматичного продовження відстрочки.
“Як це працюватиме на практиці – напевно зрозуміємо найближчими днями). Але вже зараз розуміємо, що не всі відстрочки справді будуть продовжені автоматично”, – зазначила Тарасенко.

Тим часом ЦНАП – приймає документи для оформлення відстрочки та передає їх до ТЦК та СП. Важливо розуміти, що ЦНАП не ухвалює рішень про надання чи відмову у відстрочці.
Комісія при ТЦК та СП розглядає заяви на відстрочку з доданими документами, які передаються їм ЦНАПами, ухвалює рішення про надання або відмову у наданні відстрочки. Також комісії можуть ухвалювати рішення про скасування раніше наданої відстрочки.
ТЦК та СП виконують дві основні функції:
- Вносять до реєстру інформацію про відстрочки, надані комісією;
- Вносять до реєстру інформацію про відстрочки посадовим особам (пункти 16-23 частини 1 статті 23 Закону “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”).
Адвокат також наголосила, що з 1 листопада ТЦК та СП більше не приймають заяви про надання відстрочки безпосередньо. Тепер для подання документів потрібно звертатися до ЦНАП.
Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».

