Газові лічильники потребують періодичної перевірки. Та не кожен споживач знає, хто має це робити та за чий рахунок проводиться обслуговування.
Відповідно до Типового договору розподілу природного газу, оператори газорозподільних мереж (ГРМ) зобов’язані не лише підтримувати стабільне постачання газу, а й відповідати за технічний стан обладнання, включно з лічильниками, – пояснює «ГазПравда».
Ключовий обов’язок оператора — організація безперебійного доступу до газу згідно з технічними вимогами. У межах цього обов’язку входить також і повірка приладів обліку. Якщо ваш газовий лічильник потребує повірки — викликати спеціалістів чи платити за послугу не потрібно. Це відповідальність ГРМ.
Міжповірочний інтервал для побутових приладів — 2 або 8 років, залежно від моделі. Процедура включає демонтаж, транспортування, технічне обслуговування, монтаж після перевірки і, за потреби, ремонт. Усе це — безкоштовно для споживача.
Єдиний виняток — якщо виявлять ознаки несанкціонованого втручання у роботу лічильника. У таких випадках проводять окрему перевірку, і вже тоді можливі інші наслідки.
Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».
