Частина українців може зіткнутися з труднощами при передачі показників лічильників – комунальні підприємства відмовляються їх приймати. Хто саме потрапив у цю категорію та як діяти у такому випадку?
Йдеться про українців, які не встигнуть вчасно пройти повірку лічильників, повідомляє UAportal із посиланням на видання “На пенсії”. Споживач зобов’язаний самостійно викликати фахівців для проведення перевірки, оплатити послугу та передати її результати до водоканалу.
У разі несвоєчасної повірки водоміра його дані не братимуть до уваги, а об’єм використаної води обчислюватимуть за середньобудинковими нормами, що спричинить підвищення суми в платіжках для споживача.
Регулярна перевірка лічильників є обов’язковою для споживачів раз на чотири роки. Вона необхідна для підтвердження справності приладу та точності обліку використаної води.
У разі відсутності повірки, українські водоканали мають право змінити методику розрахунку наданих послуг, що може суттєво збільшити суми у платіжках для окремих громадян.
Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».

