Жителів столиці активно заохочують перейти на сучасний сервіс для передачі даних про споживання житлово-комунальних послуг. Цей інструмент робить процес взаємодії з комунальними службами значно простішим: ви можете оперативно передавати показники лічильників опалення та гарячої води, що позбавить від зайвого клопоту, повідомляє пресслужба комунального підприємства Київтеплоенерго.
Зручний спосіб контролювати житлово-комунальні витрати — чат-бот “Комуналка” – об’єднує усі необхідні комунальні служби міста, які постачають:
- тепло;
- природний газ;
- воду;
- електроенергію.
Долучитися до нового сервісу дуже просто.
За даними Київтеплоенерго, для запуску чат-бота достатньо скористатися месенджерами Telegram або Viber. Треба перейти за спеціальним посиланням і дотримуватися вказівок на екрані.
До речі, це далеко не єдиний спосіб передачі показників лічильників. Ті, кого цікавлять альтернативи, можуть скористатися одним із таких варіантів:
- профіль на порталі Київтеплоенерго;
- особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
- безкоштовна гаряча лінія: 0 800 404 407;
- звінок до Call-центру за номером (044) 247-40-40 або мобільними номерами: (099) 247-40-40, (093) 247-40-40, (096) 247-40-40;
- стаціонарні телефони сервісних центрів відповідних районів Києва.
Обирайте найбільш зручний для себе спосіб і спрощуйте комунікацію із комунальними службами. Це допоможе не тільки заощадити час, а й гарантує точність переданих показників. Життя у сучасному місті має бути комфортним!
Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».
