Український постачальник електроенергії YASNO оголосив про серйозні зміни у способах надсилання показань лічильників електроенергії споживачами.
Тепер користувачі більше не зможуть передавати свідчення через мобільний додаток “Приват24”, оскільки поля введення були видалені з платіжного інтерфейсу.
Компанія посилається на побоювання щодо точності даних, заявляючи, що тільки прямі канали зв’язку можуть забезпечити надійну обробку та виставлення рахунків. В результаті передачу свідчень через фінансових посередників було припинено.

Споживачі, як і раніше, можуть надсилати дані лічильників через наступні офіційні канали:
Особистий кабінет на сайті YASNO.
Мобільний додаток YASNO.
Чат-боти в Viber та Telegram.
YASNO радить клієнтам надсилати свідчення за два дні до кінця місяця або протягом перших трьох днів наступного місяця для своєчасного виставлення рахунків.
Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».

