Українці мають право виставити претензію у разі неправомірних нарахувань у платіжках чи надання їм неякісних комунальних послуг. Як проводиться процедура, розповіли у Держпродспоживслужбі.
Якщо права споживача порушені при використанні оплачених комунальних послуг, слід задокументувати порушення та виставити претензію постачальнику цих послуг.

Як проводиться процедура:
- письмово зверніться до постачальника послуг та повідомте про порушення;
- виконавець послуги або управитель багатоквартирного будинку зобов’язані прибути на виклик споживача не пізніше ніж протягом доби після отримання претензії;
- за результатами перевірки складається акт-претензія у 2-х примірниках.

“Якщо упродовж 1 доби представник надавача послуг не з’явився або відмовляється без обґрунтування від підписання акта-претензії, то акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі, зазначивши свої адресу, ПІБ, підпис“, – йдеться у повідомленні.
У такому разі акт-претензія надсилається рекомендованим листом виконавцю послуги або управителю багатоквартирного будинку. Якщо протягом 5 робочих днів не буде відповіді, то споживач має право направити скаргу до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання.
Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».

