Пасажири поїзда “Відень — Будапешт — Чоп” були змушені сидіти в коридорі через те, що в поїзді не вистачило місць. Квитки було куплено через сайт Укрзалізниці, проте компанія каже, що не відповідає за цей рейс.
Інформацією про це поділився автор youtube-каналу “Залізні магістралі” Олег Васильєв у своєму Facebook. За його словами, неприємна ситуація сталася з блогером Владою Юрченком 19 липня.
“Вона зазначила, що купила квиток через ресурси Укрзалізниці з Будапешта до Чопа. Однак їй та іншим пасажирам не вистачило місць. Виявилося, що на одне вільне місце претендувало 5 осіб, а вагон вказаний у квитку не існує. Тому пасажири, які заплатили по 2 тис. грн за проїзд, їхали на підлозі в коридорі”, — йдеться у повідомленні.
Васильєв додав, що українці не вперше скаржаться на цей маршрут (№146/143) та нестачу там вільних місць.



Своєю чергою в “УЗ” кажуть, що цей поїзд є формуванням угорської залізниці, а українська компанія проводить продаж квитків згідно із заявленою схемою поїзда перевізника.
У подібних ситуаціях там рекомендують зайняти будь-яке сидяче місце не тільки в чопській групі, а й, наприклад, у румунській.
“Зауважте, що вона відчеплюється у Дебрецені приблизно о 16:28, тому треба не забути повернутись у Чопську групу, щоб не поїхати у Румунію, але якщо це місце зарезервував інший пасажир і він приходить, потрібно його звільнити і пересісти на інше вільне місце”, — повідомили в компанії.
Після повернення там рекомендують скласти скаргу на вокзалі чи онлайн, а також вимагати компенсацію від перевізника MAV START, який не надав оплачену послугу.
Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».

