Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що Держспоживслужба вже провела 203 позапланові перевірки комунальних підприємств та виявила порушення на мільйони гривень.
В результаті накладено штрафи, складено розпорядження, а споживачам повернуто понад 1,6 млн грн за необґрунтовано нараховані суми.
Про це стало відомо завдяки повідомленню прес-служби Держспоживслужби.
З початком опалювального сезону українцям слід уважніше перевіряти рахунки за житлово-комунальні послуги. Держспоживслужба продовжує захищати споживачів від необґрунтованих нарахувань, проводячи позапланові перевірки.
З квітня 2024 року служба провела 203 перевірки на ринку комунальних послуг. В результаті:
– застосовано адміністративно-господарські санкції на суму 3,18 млн грн;
– виявлено випадки завищення платежів громадянам на суму понад 1,3 млн грн, яких вдалося уникнути завдяки перевіркам;
– до відповідальності притягнуто 124 посадові особи, на яких накладено штрафи на суму понад 236 тис. грн.
Відшкодовано понад 1,6 млн грн споживачам
Для усунення порушень складено 94 приписи, що дозволило привести тарифи у відповідність до законодавства. Загалом до державного бюджету надійшло 3,4 млн. грн., а споживачам повернуто понад 1,6 млн. грн.
Куди звертатися у разі помилок у рахунках
Якщо споживач виявив помилку у розрахунках або сумнівається у правильності нарахувань, він може звернутися до Держспоживслужби одним із таких способів:
Онлайн: заповнити форму на сайті Держспоживслужби;
Електронною поштою: надіслати звернення на econsumer-info@dpss.gov.ua;
Поштою: адреса – вул. Б. Грінченка, 1, м. Київ, 01001.
“Держспоживслужба активно співпрацює з місцевими органами влади, щоб запобігти завищенню тарифів. Ми прагнемо забезпечити прозорість розрахунків, адже це гарантує фінансову безпеку споживачів та стабільність ринку”, – зазначив заступник голови Держспоживслужби Андрій Крейтор.