Кен Вілсон з Каліфорнії почав помічати, що його рахунки за електрику стали надто високими. Щоб розібратися, він навіть купив прилад, що показує, скільки ват споживають його пристрої.
“Я намагаюся економити електроенергію і знижувати свої витрати, тому що це стає дуже дорогим”, – каже він.
Коли Кен подивився на дані від енергетичної компанії Pacific Gas and Electric (PG&E) йому здалося, що щось не так. Він запідозрив, що має витік електроенергії або що лічильник несправний.
Кен вирішив зателефонувати до PG&E, і після перевірки з’ясувалося, що його квартира підключена до неправильного лічильника. У результаті він 18 років платив за електрику сусідньої квартири. Кен живе у своїй квартирі з 2006 року, і вважав, що його рахунки мають бути нижчими, оскільки він живе один.
“Зараз я почуваюся безсилим, тому що не можу контролювати свій власний лічильник”, – сказав Кен.
PG&E вибачилася за помилку та обіцяла розібратися, але виправити ситуацію зможуть лише наступного місяця. Кен сподівається, що його історія допоможе іншим бути уважнішими до своїх рахунків.