Українці нерідко виявляють невідповідності між реальним споживанням та сумою у платіжці за газ. При цьому деякі споживачі одержують рахунки завищені майже наполовину. Про це свідчить скарга на facebook-сторінці компанії “Нафтогаз”.
У побутових споживачів накопичуються борги за спожитий газ навіть за регулярної оплати рахунків. Головна причина – некоректні нарахування у платіжках.
Так, до компанії звернулася українка, яка заявила, що щомісяця використовує лише 10 кубометрів газу, проте постійно отримує рахунок на 14 кубів, тобто майже наполовину більше.
“Шахраї, я використовую до 10 кубів щомісяця, а вони мені пишуть щомісяця у платіжці, що я маю використовувати по 14 кубів щомісяця, і накопичується якийсь незрозумілий борг“, – скаржиться українка.
Жінка заявила, що не має наміру погашати заборгованість, яка існує лише на паперах постачальника.
У “Нафтогазі” відреагували на скаргу клієнтки, але замість пояснення відхрестилися від причетності до завищених рахунків. Фахівці заявили, що нарахуванням обсягів займається оператор ГРМ, тому споживачам слід звертатися саме до нього.