Завищені рахунки за електроенергію можуть надходити з кількох причин. Одна з них – проблеми з лічильником. Як правильно діяти у таких випадках, розповіли фахівці “Закарпаттяобленерго“.
Електролічильник може виходити з ладу, як і будь-які інші пристрої. Одна з ознак, що він працює некоректно – раптове збільшення платіжки. Втім, може бути і з точністю навпаки. В обох випадках не можна зволікати.
Так, якщо споживач сумнівається у справності лічильника, необхідно звернутися до свого оператора системи розподілу з письмовою заявою та проханням зняти прилад обліку на експертизу метрологічних характеристик.
Після цього лічильник буде демонтовано, а замість нього буде встановлено інший прилад обліку. Споживачу залишиться наперед сплатити вартість проведення метрологічної експертизи компетентними службами.
Якщо буде встановлено, що електролічильник вийшов з ладу, постачальник послуг зобов’язаний відшкодувати споживачеві ці витрати.
“У разі підтвердження експертизою неправильної роботи приладу обліку енергопостачальник відшкодовує споживачу всі витрати, пов’язані з проведенням експертизи“, – йдеться у повідомленні.