Нагороди цього року отримали компанії, які продемонстрували відмінні результати в різних галузях: від виробництва дитячих товарів до зведення житлових будинків комфорт класу.
На рейтинг переможців найбільший вплив мають споживчі уподобання, які досліджувало українське представництво однієї із найбільших в світі міжнародних дослідницьких компаній – Ipsos. Також врахували результати опитувань маркетинг-борду, зіркового журі, ради експертів та оргкомітету.
Бренди-переможці, які отримали нагороду «Вибір року», підтвердили свою інноваційність, унікальність та надійність, що значно сприяє зміцненню довіри серед споживачів, партнерів та інвесторів.
Медаль «Вибір року» значно підсилює впізнаваність та довіру до торговельних марок, адже:
- 91, 9 % – впізнають дану медаль-відзнаку,
- 45,4 % – звертають увагу на товари із її зображенням.
Список переможців головної бізнес-премії країни «Вибір року 2024»:
- Виробник року хлібобулочних виробів – КИЇВХЛІБ
- Оптичні товари року – SOLENTE
- Майонез року – Королівський смак
- Національна мережа року торговельних центрів – Епіцентр
- Препарат року (в таблетках) для лікування геморою – Детралекс
- Венотонік року (в таблетках) – Детралекс
- Електрогриль року – Tefal
- Мультипіч року – Tefal
- Праска року – Tefal
- М’ясорубка року – Tefal
- Сметана року – President
- Мережа року сервісів зберігання речей формату «міні-склад біля дому» – Чердак
- Сервіс земельних інвестицій року – ZEMINVEST
- Інтернет-магазин року запчастин та скла для автофар (постачальник) – LEMARIX
- Програма року для корекції та зниження маси тіла – HERBALIFE
- Протеїновий коктейль року – HERBALIFE
- Дієтичні добавки року – HERBALIFE
- Штатні магнітоли для автомобіля року на системі Андроїд – TORSSEN
- Український бренд кисневого порошку року – Ms Helen
- Шкільні рюкзаки та ранці року – KITE
- Дитячий порошок українського виробництва року – ВУХАСТИК
- Дитяча косметика року для миття (шампунь, гель) українського виробництва – ВУХАСТИК
- Український освіжувач повітря року – iFresh
- Коньяк року – AZNAURI
- Виробник модульних будинків року – SCANDI
- Житловий комплекс року комфорт-класу в передмісті Києва з рекреаційною складовою – ЖК «МОЛОДІСТЬ»
- Компанія року в сфері ремонту нерухомості «під ключ» – ГОТОВО.Ремонт
- Котеджне містечко року. Буковель – Phoenix Relax Park
- Автобусні тури року – Аккорд-тур
- Торгово-розважальний комплекс року – RIVER MALL
- Український бренд року одягу для жінок – VOVK
- Девелоперська компанія року в передмісті Києва – Синергія
- Мережа аптек року – АНЦ
- Аптека року в Києві – АНЦ
- Шоколад року – Millennium
- Кухонні товари року – Фрекен БОК
- Ватна продукція року – Lady Cotton
- Вологі гігієнічні серветки року – Smile
- Мережа барбершопів року – ЦирюльниК Barbershop
- Мережа центрів лазерної косметології та епіляції року – Лазерхауз
- Автосервіс року з ремонту та обслуговування турбін і паливної системи – TurboSTO
- Комбуча року – spraga
- Декоративна косметика року для обличчя – Avon
- Декоративна косметика року для губ – Mary Kay
- Антивікова косметика року – Mary Kay
Цього року бренд «Вухастик» отримав першість у двох категоріях – «Дитячий порошок українського виробництва року» та «Дитяча косметика року для миття (шампунь, гель) українського виробництва». Керівниця з маркетингу компанії AFINA Group, у портфелі якої ще й бренд «iFresh» переможець у номінації «Український освіжувач повітря року», Світлана Попова зазначає: «Бренд «Вухастик» створений з турботою про українські родини, і ми раді, що наша продукція отримала високу оцінку. Це стимул для подальшого розвитку та розширення асортименту».
Олександр Логвін, СЕО бренду «Чердак», який переміг в номінації «Мережа року сервісів зберігання речей формату “міні-склад біля дому”», зазначає: «Нагорода «Вибір Року 2024» підтверджує нашу відданість високим стандартам обслуговування та є потужною мотивацією до покращення». Варто зазначити, що компанія активно впроваджує новітні технології для збереження речей та розширює свою мережу, аби бути ближчою до своїх клієнтів.
Юрій Марченко, директор Будівельної групи Синергія, яка вже шостий рік поспіль отримує нагороду «Вибір року» та є переможцем у номінації «Девелоперська компанія року в передмісті Києва» вважає, що свої підходи у веденні бізнесу варто адаптувати під потреби покупців:
«Цього року Синергія адаптовувала свої підходи у відповідь на зміни в потребах свого покупця, пов’язаних із безпекою, швидким переїздом, енергонезалежністю. Для цього будувала частину будинків власним коштом, щоб пропонувати готове житло, в тому числі для участі в популярних державних програмах єОселя та єВідновлення, розвивала напрямок квартир з ремонтом, встановлювала безпекові системи та комплекси автономного живлення».
«LEMARIX» здобув нагороду у номінації «Інтернет-магазин року запчастин та скла для автофар (постачальник)» завдяки новітнім технологіям та високому рівню сервісу. Власники компанії Сірук Марина та Сірук Олександр наголосили: «Ефективність, простота у використанні, зручність, прозорість та чесність. Саме на ці цінності ми робили акцент, розвиваючи сервіс.Нагорода підтверджує нашу стратегію просування, отже ми рухаємося у правильному напрямку».
Отже, бізнес-премія «Вибір року» – потужний інструмент в маркетингу для досягнення бізнес-цілей і це підтверджено переможцями! Реклама медалі на офіційних сайтах, в соціальних мережах, а також інтеграція в стратегію бренду дозволяє зміцнити довіру та залучити нових клієнтів.
Збір заявок на участь у 2025 році вже розпочався. Не втрачайте можливість долучитися до створення великої історії, що відкриває нові горизонти для розвитку вашого бізнесу!