В Україні впроваджують електронний військовий облік. Новий військово-обліковий документ створюється через застосунок «Резерв+» і використовує дані реєстру «Оберіг». У ньому міститься інформація про облік, придатність до служби, причини зняття з обліку та інші дані. Інформація надходить із держреєстрів та баз ТЦК.
Проблема в тому, що дані в паперових військово-облікових документах не завжди збігаються з електронним реєстром «Оберіг». Наприклад, паперовий документ може показувати зняття з обліку, а в реєстрі такої інформації немає, пише Thepage.
Через це документ визнають недійсним, і людина може отримати повістку для уточнення даних. Це створює незручності, адже можуть виникати неправомірні вимоги щодо служби чи додаткові перевірки.
Як вирішити проблему
Щоб оновити дані, зверніться до ТЦК із заявою. Вони повинні перевірити інформацію та внести зміни до реєстру. Якщо ТЦК затягує процес або відмовляє, звертайтесь до Генштабу ЗСУ, який контролює ці питання.
У разі відмови чи бездіяльності можна подати позов до суду, щоб оскаржити дії чи бездіяльність ТЦК.