Для збільшення кількості покупців українські супермаркети та торгові заклади застосовують різноманітні маркетингові стратегії, включаючи рекламні знижки. Однак нерідко вони порушують правила: наприклад, на цінниках зазначено одну суму зі знижкою, а при розрахунку на касі виявляється зовсім інша.
Про це повідомили у Держпродспоживслужбі.
Там зазначили: за законодавством, реклама про зниження цін та про розпродаж обов’язково має містити низку відомостей.
Зокрема:
- місце проведення розпродажів;
- дату початку;
- дату закінчення;
- співвідношення розміру нової ціни до попередньої ціни реалізації товару чи розмір знижки.
Відповідно, якщо на касі називають ціну, відмінну від зазначеної на ціннику, покупець має право сплатити покупку саме за останньою. Адже «саме на основі такої інформації було ухвалено рішення про купівлю».
Разом з тим, підкреслюється, якщо права споживача порушені, а підприємство відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства, слід звертатися до територіального органу Держпродспоживслужби у своєму регіоні.