В Мережі з’явилися фото рекламних банерів, які закликають молодь приєднуватися до служби в Силах оборони за контрактом “18-24”. Однак підхід, який використовують автори реклами, викликає подив і навіть обурення.
Так, на одному з банерів, розміщеному вочевидь десь у громадському транспорті, зобрежено усміхненого молодого чоловіка у військовій формі та кілька іграшок у стилі “лего”.
“Тобі 18-24 роки? Підписуй контракт і забирай свій мільйон! 1 000 000 гривень = 33 000 000 робуксів”, – йдеться на плакаті.
Зауважимо, що робукс – це віртуальна валюта, яка використовується на ігровій платформі Roblox. Вона дозволяє гравцям купувати різні внутрішньоігрові товари. Багато ігр на платформі створені саме в стилістиці “лего”.
На іншому рекламному банері, розміщеному, ймовірно у ТРЦ, чоловікам нагадують, що мільйон гривень – це 185 років преміум-підписки на стримінговому сервісі “Нетфлікс”.
На момент публікації новини не було зрозуміло, чи є ці фото справжньою рекламою контрактів “18-24” від Міністерства оборони, або ж креативом російської пропаганди. Але в соцмережах люди обурилися через подібний креатив:
“Чому в них реклама на дітей 12 років? / Маркетинг рівня генія / Судячи з реклами, це тупий вкид”, – пишуть люди.
На запит поталу УНІАН керівник Центру протидії дезінформації при РНБО Андрій Коваленко повідомив, що наразі він не може підтвердити, що банери справді є офіційною рекламою від Міноборони.
“Зараз триває перевірка. За попередньою інформацією, офіційно таку рекламу ніхто не робив, не запускав”, – сказав він.