Міністерство освіти і науки України презентувало нову схему оцінювання знань школярів за семестр, проте вона викликала хвилю критики серед педагогів і батьків. Замість спрощення навчального процесу, вчителі називають нововведення абсурдним і таким, що лише додає паперової роботи, але не покращує якість освіти.
Нова система передбачає виставлення оцінок за групами результатів із кожного навчального предмета. Наприклад, для історії України вчитель має оцінювати учнів за трьома групами критеріїв, а потім виставляти загальну семестрову оцінку. У результаті замість однієї підсумкової оцінки школяр отримує чотири: три за групи результатів і одну загальну.
У коментарях до публікації МОН у Facebook українці різко розкритикували нововведення. Педагоги скаржаться на надмірне ускладнення їхньої роботи, особливо в умовах змішаного навчання, постійних тривог та нестачі часу:
- «Учителю на кінець семестру потрібен бухгалтер, щоб розрахувати цей бал!»
- «Це просто знущання. Ми й так робимо неможливе!»
Батьки ж не розуміють сенсу нової системи та її користі для учнів:
- «І що це дає дитині? Чотири оцінки замість однієї – це лише плутанина!»
Загалом учасники освітнього процесу закликають МОН дослухатися до думки вчителів-практиків і відмовитися від надмірної бюрократії, яка не вирішує реальних проблем освіти.