Щоб забезпечити безаварійну зиму, власникам газових котлів рекомендується проводити регулярне технічне обслуговування. Однак, якщо пристрій зламався, дуже важливо правильно відреагувати на проблему. Харківська філія «Газмережі» дала рекомендації для таких ситуацій.
Якщо газовий котел або колонка перестали працювати, дуже важливо не намагатися ремонтувати їх самостійно. Такі дії можуть призвести до нещасних випадків і призвести до штрафів від постачальників газових послуг.
Натомість споживачам рекомендується звернутися за допомогою до організації, з якою у них укладено договір на технічне обслуговування, або звернутися до сервісного центру виробника, якщо прилад ще перебуває на гарантії.
У випадках, коли гарантія закінчилася, до вирішення проблеми повинні залучатися лише фахівці з ліцензованих організацій, які мають дозвіл на виконання робіт із високим ступенем ризику.
Фахівці з газових послуг наголошують на важливості завчасного отримання контактних даних кваліфікованих спеціалістів, особливо для старого обладнання, яке експлуатувалося протягом тривалого часу.