“Ощадбанк” ускладнив життя клієнтам, зокрема пенсіонерам, встановивши нові правила переказу коштів. Про це йдеться у скарзі на порталі “Мінфін“.
Державний банк запровадив нововведення для клієнтів, у тому числі пенсіонерів, згідно з яким із картки не можна переказати більше ніж 100 гривень без SMS-ідентифікації. Це одразу створило низку незручностей, особливо тим громадянам, які проживають поблизу лінії фронту і не мають постійного доступу до зв’язку.
“Банк, порушуючи закон і всі моральні та етичні норми. ввів усім пенсіонерам переселенцям ліміт у 100 грн за переказ на добу замість чинного раніше 2000 грн. Мій батько проживає в Слов’янську й у нас поки йдуть бойові дії не завжди є світло і зв’язок, щоб отримати СМС“, – йдеться у скарзі.
При цьому “Ощадбанк” не залишив можливості відключення цього ліміту або зміни способу ідентифікації, щоб клієнт міг вибрати зручний для себе.
“Що це за бандитизм відбувається? Нікому не рекомендую цей банк. У тих пенсіонерів, які обслуговуються в інших банках таких проблем немає“, – обурився українець.