Вже зовсім скоро вартість окремих пасажирських квитків може різко підскочити.
Розповідаємо, від чого залежатиме вартість та коли “Укрзалізниця” планує влаштувати “сюрприз” українцям.
Квиткова лихоманка
Купувати квитки на потяги “Укрзалізниці” цього сезону – особливий квест. Навіть плануючи свою поїздку за місяць, урвати квиток на потрібний маршрут дуже складно. І попри це, українців “потішили” новим сюрпризом. “Укрзалізниця” планує підвищити вартість пасажирських квитків, повідомив керівник пасажирського напрямку “УЗ” Олександр Перцовський в інтерв’ю Forbes.
“АТ “Укрзалізниця” створює модель, яка буде основою зміни тарифів на пасажирські перевезення. Вартість квитків залежатиме від популярності маршрутів та часу доби.”
Тарифні зміни
З його слів, держкомпанія має намір розробити модель, яка передбачає кілька тарифних змін.
“Модель базуватиметься на поступовому помірному підвищенні базових тарифів щорічно з урахуванням інфляції, а також планується відпустити ціни на “СВ” та прив’язати вартість квитків до попиту.”
Що з цінами на “СВ”?
Крім того, компанія звернулася до уряду із проханням прибрати державне регулювання на ціни квитків класу “СВ”.
“Незважаючи на високу вартість, їх розкуповують найшвидше.”
Деталі нового тарифу
Ще одна пропозиція передбачає введення гнучкішої, динамічнішої тарифної моделі, щоб можна було варіювати ціни на квитки в залежності від годин і днів та інших параметрів. Водночас залишатимуться найбільш доступні тарифи для тих, для кого саме критична вартість.
Мінус один сервіс
Втім і це ще не все. “УЗ” припинить продаж залізничних квитків через онлайн сервіс за адресою booking. Зазначається, що розроблений у 2017 році на замовлення “УЗ” сервіс для купівлі та резервування онлайн залізничних квитків з 1 вересня припинить свою роботу. За словами Перцовського, клієнти зможуть і надалі купувати квитки онлайн через мобільний додаток Укрзалізниці та на новому сайті, а також в сторонніх сервісах з продажу залізничних квитків.
Чому такий брак квитків?
І всі ці нововведення планують запровадити в той час як вхопити потрібний квиточок ну дуже не просто. Чимало пасажирів продовжують нарікати, що дуже важко отримати квиток на потрібний маршрут та вимагають розв’язання цієї проблеми. Про те чому такий дефіцит та, які дві основні групи мають переваги під час купівлі квитків розповів керівник пасажирського напрямку “Укрзалізниці” Олександр Перцовський в рамках телемарафону. За його словами, основною проблемою для Укрзалізниці станом на зараз є брак пасажирських вагонів.
Пріоритети “Укрзалізниці”
Через такий великий попит, “Укрзалізниця” виокремила дві групи людей, які можуть отримати квиток першочергово:
“Перше — це дитячі групи. Ми справді вважаємо, що принципово, щоб дітки їхали десь відпочити. Тому для них є абсолютно онлайн-форма, де абсолютно прозоро реєструються всі замовлення, і в хронологічному порядку далі задовольняються. Це перше. а друге — це наші захисники, наші військові”.
Йдеться про один із сервісів на сайті “Укрзалізниці”, який забезпечує вільні місця для військових та відразу робить їхні квитки пріоритетними.
“Укрзалізниця” продовжує оновлюватись
З інших нововведень “Укрзалізниці” тепер — верифікація клієнта через Дія.Підпис під час покупки квитка. За словами керівника пасажирського напряму, це буде сприяти боротьбі з перепродажем квитків, адже деякі люди на онлайн-сервісах купують їх сотнями й таким чином погіршують дефіцит.
Олександр Перцовський також назвав відсоток квитків, який регулярно потрапляє у руки перекупів.
“Ми аналізували, що десь до 10-15% квитки купувалися від акаунтів, які купувала аномально багато. Ми їх блокували, але вони потім знову доходили до цього… Ми на цьому не зупинимось. Ми хочемо додати Банк.ID, щоб ті люди, які не мають Дії могли скористатися (послугою — ред.)”
Покращення сервісу
Також керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці наголошує, що сервіс продовжує покращувати рівень свого обслуговування шляхом постійних оновлень.
Тим часом у потязі “Укрзалізниці” від спеки померла людина. Це сталося під час рейсу “Запоріжжя-Ужгород”. “Спека в вагонах без зірочки нереальна, всі пасажири мокрі й захекані, це не подорож, а знущання. “Укрзалізниця”, може будете з цим щось робити?”, — написала очевидиця.