Українці почали отримувати не лише платіжки за своєю адресою, але й підозріло завищені рахунки, що змушують їх гадати, чиї кубометри вони оплачують. На офіційній сторінці “Нафтогазу” у Facebook почали з’являтися скарги на “чужі” куби у платіжках за газ.
Одна з клієнток компанії розповіла, що у її платіжці за жовтень виявилося більше газу, ніж вона фактично використала. При чотирьох переданих кубометрах їй нарахували оплату за шість. “Це у вас нова послуга? Платити за себе і за когось іншого?” — з іронією запитала вона у коментарях.
Ще один споживач, мабуть, з “іншого боку барикад”, вважає, що в його рахунку занадто мало — лише один кубометр, і запідозрив, що його газові метри могли переписати комусь іншому. “Чорний гумор на часі — комусь рахують зайве, а мені одні нулі,” — поділився чоловік.
У “Нафтогазі” відреагували на хвилю скарг, пояснивши, що підрахунком кубометрів займається оператор газорозподільних мереж (ГРМ). Саме до них рекомендують звертатися з питаннями про правильність нарахувань, оскільки вони безпосередньо відповідають за ці розрахунки.