Зима на носі, і якщо ви — щасливий власник газового котла, настав час зробити все можливе, щоб уникнути холодного “сюрпризу” в самий розпал морозів. Харківська філія “Газмережі” підготувала рекомендації, як подбати про обладнання, щоб воно не підвело в найгірший момент.
Що робити, якщо котел “підвів”
Насамперед, не кидайтесь виправляти поломку самотужки. Це шлях до можливих аварій, або гірше — солідних штрафів від “Газмереж”. У цьому випадку самодіяльність точно зайва, адже з газом жарти погані.
Замість цього, зверніться до організації, з якою у вас підписаний договір на техобслуговування котла. Зазвичай це сервісний центр, що має всі необхідні дозволи та обладнання для роботи з газовими приладами. Якщо ваш котел ще на гарантії, відправляйтеся безпосередньо в сервісний центр виробника.
В разі ж, коли гарантія вже закінчилася і ваш котел відслужив кілька сезонів, “Газмережі” радять заздалегідь підготувати контакти перевірених фахівців з необхідними ліцензіями. Це невелика запобіжна міра, але може заощадити чимало нервів (і, можливо, пальців на руках).
Тож якщо котел не працює, візьміть телефон, знайдіть потрібний контакт і дзвоніть тим, хто знає свою справу. Власники газових котлів, майте це на увазі – ризик однаково стосується і вашого гаманця, і безпеки.