Примусова доставка громадян до Територіальних центрів комплектування є наслідком того, що вони вчасно не оновили свої персональні дані. Про це заявив директор аналітичної групи “Левіафан”, військовий Микола Мельник в ефтері “День LIVE”.
За словами військового, сам механізм залучення до служби існує, однак його ефективність викликає сумніви.
“Іноді бувають протиправні перегиби, їх можна усувати. В усьому іншому є правовий механізм – він має бути реалізований. Якщо людина не оновила свої дані і її певним силовим способом доставляють до ТЦК та СП – це її особисті проблеми”, – сказав він.
Також Мельник уточнив, що без чіткої офіційної позиції від міністерства силовим структурам буде складно ефективно здійснювати доставку громадян, які ухиляються від візиту до ТЦК.
Напередодні уповноважена з питань захисту прав військовослужбовців Ольга Решетилова заявила, що Україні необхідно змінити підхід до інформування військовозобов’язаних і прибрати з вулиць працівників Територіальних центрів комплектування. За її словами, працівники ТЦК не повинні спілкуватися з військовозобов’язаними, оскільки не вміють цього робити.
Також вона підкреслила, що в територіальних центрах комплектування необхідно формувати більш поважне й людяне ставлення до військовозобов’язаних. Вона виступила з ініціативою залучити до роботи в цивільних ТЦК таких фахівців, як юристи або волонтери. На її думку, саме ці люди могли б допомагати розв’язувати життєві питання, які залишаються невирішеними у мобілізованих після їх призову.
Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».

