У Тернополі проблеми з каналізацією стали наслідком неплатежів за комунальні послуги. Споживачі, які мають заборгованість перед «Тернопільводоканалом» на суму від 3 тисяч гривень і більше, та ігнорують спроби врегулювати питання з боргом, можуть зіштовхнутися з серйозними труднощами.
«Тернопільводоканал» намагається знайти компроміс і пропонує боржникам можливість розтермінувати борг. Це означає, що можна укласти договір про поступову сплату заборгованої суми частинами, що полегшить фінансове навантаження.
Однак, не всі боржники скористалися цією можливістю, і ситуація залишається напруженою. Через відсутність співпраці з боржниками, підприємство змушене застосовувати жорсткі заходи.
У липні та серпні працівники водоканалу відключили від каналізації майже 100 тернопільських осель. Це радикальний крок, який допомагає змусити боржників сплатити заборгованість.
Після сплати боргу доступ до послуги відновлюється. Так, у серпні в 18 квартирах Тернополя, де раніше було відключено каналізацію, туалети знову почали працювати.
Згідно з процедурою, водоканал попереджає абонентів про відключення не менше ніж за 30 днів до цього. Також інформацію отримують голови ОСББ, щоб забезпечити своєчасне реагування на можливі проблеми з комунальними послугами.
Таким чином, хоча боржники можуть уникнути відключення, взявши на себе зобов’язання по реструктуризації боргу, систематичні платежі та своєчасні розрахунки є запорукою безперебійного отримання комунальних послуг.