Для власників бойлерів встановлені правила, ігнорування яких може спричинити переплату за комунальні послуги. Про це нагадав Центр комунального сервісу.
Побутові споживачі, які встановили у квартирі бойлер і не користуються послугою з постачання гарячої води, повинні обов’язково подавати показники лічильників. Робити це слід щомісяця, навіть якщо показники не відрізняються від попередніх.
Такі правила встановлені, щоб домогосподарства отримували коректні рахунки за водопостачання та водовідведення.
Комунальники попереджають, що якщо своєчасно не передати показники лічильників, то нарахування у платіжці будуть проводитись за даними загальнобудинкового лічильника або за нормою. Тобто ризик переплатити за послуги досить високий.
Передати показники лічильника можна через:
- особистий кабінет споживача на сайті ЦКС;
- особистий кабінет на сайті “Київводоканалу”;
- особистий кабінет на сайті “Київтеплоенерго”;
- мобільний додаток Комуналка;
- телефон Call-центру: (044) 247-40-40 та мобільні номери;
- безкоштовна телефонна лінія: 0-800-404-407 (з мобільного);
- чат-бот Viber та Telegram.