Хліб — продукт, що є на кожній кухні та потрапляє у кошик навіть кілька разів на тиждень, особливо в сім’ях. Але, на жаль, теперішні ціни на хліб продовжують невпинно зростати. То чому ж це відбувається, і як це впливає на вибір українців, пише agroportal.ua.
У 2023 році вартість хліба в Україні суттєво підскочила, і, схоже, зупинятись на досягнутому вона не планує. І все ж, попит на цей продукт залишається стабільним: українці, як і раніше, не збираються відмовлятись від хліба. За підрахунками експертів, витрати на хліб у загальній структурі видатків складають від двох до восьми відсотків.
Маркетинг-менеджер ТОВ “Лесаффр Україна” Олена Лапшова підкреслює: споживач не готовий жертвувати якістю і не прагне перейти на дешевші види хлібобулочних виробів. Вона зазначає: “Продажі традиційних хлібів та батонів скорочуються, зате популярність набирають тостовий хліб, здобні булочки з начинкою, лаваші, багети, листкові вироби”.
Крім того, Лапшова звертає увагу на новий тренд: українці все частіше обирають “зручну” та готову їжу, а також упаковку, що забезпечує триваліший термін зберігання. Ще одна позитивна тенденція — готовність підтримувати локальних виробників, віддаючи перевагу продукції місцевого виробництва.
Таким чином, хоч українці і стикаються з підвищенням цін, вони не відмовляються від хліба. Ба більше, споживачі, здається, готові платити більше, аби зберегти у своєму раціоні різноманітність та якість, що свідчить про поступове зміщення акцентів на якісну, зручну та локально вироблену продукцію.