Напевно, всім відомо, що у сучасному світі з-поміж величезної кількості контенту так складно пробитися до свого цільового читача.
Саме тому з кожним роком набір інструментів для досягнення цієї цілі постійно розширюється. Щось приходить, щось втрачає актуальність, але одним з напрямків просування в мережі Інтернет є лінкбілдинг. Що це і навіщо це вам потрібно (а якщо у вас є сайт, то вам це потрібно однозначно) – розберемо у цій статті.
Лінкбілдинг – це процес збільшення посилальної маси сайту, що сприяє покращенню видачі його у пошукових системах як авторитетного джерела. Але для того, щоб цей інструмент працював максимально ефективно, потрібно знати які та де купити посилання.
Які посилання слід купувати?
В закупці посилань працює те ж саме правило, що й у більшості сучасних бізнесів та й сьогодні з розвитком технологій та конкуренції це правило діє з усіма інструментами, продуктами та послугами і це правило про якісні, а не кількісні характеристики. На початку освоєння лінкбілдингу, як інструменту, можна було купувати та використовувати будь-які безкоштовні сервіси, що дозволяють залишати клікабельне посилання. І кожне посилання працювало та давало позитивний результат у підвищенні рейтингу сайту та покращенні його видачі. Сьогодні ж дуже важливо при закупівлі посилань врахувати, крім іншого, ще й репутаційні ризики.
Тобто, не просто не рекомендується купувати посилання на сайтах, що спеціально для цього створені (тобто, своєрідні біржі, що просто публікують посилання), а саме на сайтах, що мають верифікацію. В ідеальному варіанті, для розміщення посилання слід шукати сайти зі схожою тематикою, щоб посилання були релевантними. Таким чином, одним пострілом ви одразу двох зайців вбиваєте: і посилальну масу наростили, і трафік на сайт збільшили.
Як підготуватися до просування?
Насправді перед тим, як починати закупку посилань, важливо підготувати ваші посадкові сторінки та обрати напрямки, які ви хочете першочергово просувати. Саме під ці напрямки надалі відбуватиметься підбір ресурсів для розміщення.
Важливо провести аналіз ринку та вивчити досвід конкурентів, зібрати семантичне ядро (якщо немає, якщо є, то все ж варто його актуалізувати, в цій сфері інформація змінюється дуже швидко) і вивчити популярні запити. Після того перевірте сайт на актуальність інформації, зручність пошуку та юзабіліті, адже після переходу до вас клієнт зазвичай витрачає декілька секунд на орієнтацію та знайомство, якщо ж не знаходить потрібної інформації (товару, послуги), то йде. Своєю чергою, короткі візити на сайт знижують його рейтинг і витрачений на просування бюджет буде злитий через банальну помилку, яку можна (і треба) було виправити до початку просування.
Лінкбілдинг – чи це для вас?
Цей метод просування підійде абсолютно всім, хто хоче розвивати свій сайт і збільшувати трафік, кількість клієнтів та продажі. Насправді це один із базових методів, що дозволяє органічно розвивати сайт у мережі і надовго закріплювати результат. Адже посилання не зникають з просторів інтернету, на відміну від реклами, вони продовжують працювати на вашу репутацію для пошукових систем ще довгий час після публікації.
Якщо ви маєте на меті ефективне просування за допомогою лінкбілдингу, то важливо врахувати лише декілька моментів: обирайте сайти з хорошою репутацією та довіряйте лише професіоналам у сфері закупки посилань. Адже сьогодні є спеціальні сервіси, що допоможуть вам купити посилання без ризику та часовтрат, професіонали допоможуть вам підібрати найбільш релевантні ресурси для публікації та скласти ефективний план просування.