ВООЗ досліджує проблеми з серцем у людей, яким зробили щеплення від COVID-19 вакциною Pfizer

ВООЗ вивчає дані про вплив вакцини Pfizer на серце

Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) вивчає випадки виникнення проблем з серцем у людей, яким зробили щеплення від коронавірусу вакциною Pfizer. Про це повідомляє Експерт з посиланням на видання The News 24.

«Досі відомості про випадки міокардиту (запалення серцевого м’яза — ред.) і перикадита (ураження серозної оболонки серця — ред.) надходили з США та Ізраїлю. Ми продовжуємо з’ясовувати чи пов’язано це з вакциною», — сказала заступник гендиректора ВООЗ Маріангела Сімау.

Іспанське агентство з ліків і товарів для здоров’я (AEMPS) вказало, що зараз неможливо встановити причинно-наслідковий зв’язок між появою міокардиту чи перикардиту і вакцинацією проти COVID-19.

Нагадаємо, напередодні в Японії заявили, що у семи осіб в країні виникло запалення серцевого м’яза після того, як вони отримали вакцину від коронавірусу Pfizer. У МЗС країни уточнили, що продовжать збір даних як всередині країни, так і за кордоном з приводу безпеки цього препарату.

Новости партнеров