Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Сповільнення Землі змінило історію життя: як подовження дня дало старт появі кисню
    • Українських біженців попередили про подвійні податки за кордоном: що чекає на наших земляків
    • Новий штам грипу атакує: лікарі попереджають про небезпечні симптоми
    • Низька явка може поставити “воєнні” вибори під сумнів, – голова ЦВК
    • 2026 рік може стати ще гіршим: чому на Заході вже малюють фатальний сценарій
    • США теж хочуть купити: у Данії зухвало відреагував на територіальні посягання Трампа
    • “Онлайн голосування – це подарунок росіянам”: в “Опорі” розкритикували пропозиції щодо виборів
    • «Там ховається трильйон гривень»: у Раді сказали, де взяти гроші на підвищення виплат військовим
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Туреччина представила вітчизняний двигун для безпілотників

    Туреччина представила вітчизняний двигун для безпілотників

    Ольга СтепановаОльга Степанова29 Вересня 2021, 09:452 Mins Read Світ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    У Туреччині представили новий вітчизняний двигун PD222ST, що був розроблений для оснащення безпілотників.

    Про це інформує Експерт з посиланням на Мілітарний.

    Турецька компанія TUSAŞ Motor Sanayii AŞ (TEI) представила на фестивалі авіації та космічних технологій TEKNOFEST-2021 у Стамбулі, новий власний двигун PD222ST для БПЛА, пише Anadolu.

    Вага нового двигуна на 5 кг менше, а потужність – на 55 кінських сил більше першого турецького турбодизельного авіаційного двигуна PD170, який був розроблений для турецьких безпілотних літальних апаратів Anka-S.

    Туреччина представила вітчизняний двигун для безпілотників

    У Туреччині представили вітчизняний двигун для БПЛА. Anka-S. Фото з вільних джерел

    За словами генерального директора і голови ради директорів TEI Махмута Фарука Акшіта, перший безпілотник Anka літав з імпортним двигуном потужністю 155 кінських сил.

    З постачанням двигунів виникали проблеми, що змусило компанію почати розробку PD170.

    Туреччина представила вітчизняний двигун для безпілотників

    У Туреччині представили вітчизняний двигун для БПЛА. Турецький двигун PD222ST для БПЛА. Фото: Anadolu

    Окрім того, гендиректор TEI розповів про новий двигун PD222ST, який був вперше представлений широкому загалу.

    “Таким чином ми розробили PD222ST. Будуть і інші версії цього двигуна, включаючи версію з одним турбонаддувом. У PD170 ми отримали 170 кінських сил з подвійним турбонаддувом, але головною метою в цьому двигуні була потужність зльоту. В майбутньому війни вестимуться між безпілотними транспортними засобами, можливо, безпілотними літальними апаратами, і це вже почало відбуватися в різних точках світу”, – сказав Акшіт.

    За словами глави компанії, новий двигун дозволить майбутнім ударним безпілотникам Bayraktar TB3 злітати з корисним навантаженням з коротких злітно-посадкових смуги і палуби першого в Туреччині універсального десантного корабля TCG Anadolu.

    Туреччина представила вітчизняний двигун для безпілотників

    Графічне зображення БПЛА Bayraktar TB3. Інфографіка: Baykar

    “Цей двигун спеціально розроблений для забезпечення високої злітної потужності. Потужність була збільшена на 55 кінських сил – з 170 до 225 кінських сил. Цей двигун здатний підніматися на велику висоту, але, на відміну від PD170, втрачає свою потужність, досягнувши 35-40 тис. футів”, – сказав Акшіт.

    Туреччина представила вітчизняний двигун для безпілотників

    Графічне зображення БПЛА Bayraktar TB3 на палубі TCG Anadolu. Інфографіка: Baykar

    Окрім того, голова компанії повідомив, що тривають роботи по удосконалення двигуна PD170 і його серійного виробництва.

    “В цілому ми виробили понад 60 одиниць двигунів. Велика частина була передана нашому головному замовнику TUSAŞ. Ми передали кілька двигунів компанії Baykar, частина яких буде використовуватися для Bayraktar TB3, а інша частина – для версії C безпілотника Akıncı. Цей двигун також встановлено в безпілотники Aksungur. Обсяг серійного виробництва розширюється, і в даний час ми ведемо переговори про виробництво декількох сотень одиниць”, – додав гендиректор TEI.

    Головні рішення лідерів, дипломатія і геополітика — усе це в розділі «Світ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    PD222ST двигун Туреччина
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Сповільнення Землі змінило історію життя: як подовження дня дало старт появі кисню

    00:57

    Українських біженців попередили про подвійні податки за кордоном: що чекає на наших земляків

    00:46

    Новий штам грипу атакує: лікарі попереджають про небезпечні симптоми

    00:38

    Низька явка може поставити “воєнні” вибори під сумнів, – голова ЦВК

    00:31

    2026 рік може стати ще гіршим: чому на Заході вже малюють фатальний сценарій

    00:22

    США теж хочуть купити: у Данії зухвало відреагував на територіальні посягання Трампа

    00:13

    “Онлайн голосування – це подарунок росіянам”: в “Опорі” розкритикували пропозиції щодо виборів

    00:05
    26 Грудня

    «Там ховається трильйон гривень»: у Раді сказали, де взяти гроші на підвищення виплат військовим

    23:54

    Незаконний перетин кордону: чи може ухилянт втратити право на спадщину

    23:45

    Арахамія повідомив, яким чином можуть балотуватися у президенти військові

    23:37
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.