Північноамериканський підрозділ марки заявив про готовність активного освоєння ринку пікапів.
Більш того, у компанії вже є з чим виходити на ринок! Про це пише Експерт з посиланням на Mmr.
Північна Америка – благодатний регіон для пікапів, в принципі. Вони займають 20-процентну частку ринку, і ця цифра постійно зростає. Важливо зауважити, що в Північній Америці продаються різномасті пікапи – великорозмірні, компактні і т.д. Останнім часом тут стали з’являтися і електричні версії автомобілів. Ford, GMС, Tesla – кожна з компаній вже представила свою вантажну «електричку». Підтяглися і стартапи на кшталт Rivian або Bollinger.
Власне, в Volkswagen не хочуть відставати від інших. Більш того, висновок на ринок електричного пікапа міг би стати хорошим кроком на шляху до досягнення однієї важливої корпоративної мети. Справа в тому, що концерн бажає до кінця десятиліття довести частку електрокарів в своїх продажах в США до 50%.
Цікаво, але у компанії вже навіть є автомобіль на цю роль! Йдеться про концепт Atlas Tanoak, який показали в 2018 році. Так, його побудували на платформі MQB (для автомобілів з ДВЗ), проте в керівництві Volkswagen заявляють, що перевести його на електричну базу MEB не потребує яких-небудь серйозних зусиль і витрат.