Розробники Instagram ніколи не розкривали таємниць своїх алгоритмів.Проте сьогодні вони чомусь вирішили розповісти, як працюють Рекомендації, пише itsider.com.ua.
Зокрема, компанія систематизувала інформацію за місцями, де користувач бачить контент. Йдеться про пошук, Історії, головну стрічку, Reels. Для усіх цих категорій рекомендації працюють по-різному. “Instagram не має єдиного алгоритму, який контролює, що люди роблять і чого не бачать у додатку”, – каже очільник соцмережі Адам Моссері.
У Stories контент відображається на основі того, як часто користувач переглядає той чи то обліковий запис, ставить лайки чи відповідає в особистих повідомленнях. У головній стрічці порядок дописів визначається минулою активністю.
Алгоритми Reels використовують такі ж дані, тобто якщо ви вподобали відео, зберегли і т.д. А якщо ви додивились ролик до кінця, значить, він вам цікавий, і подібних пропонуватиметься все більше. Рекомендації в Explore надходять від акаунтів, з якими ви ніколи не взаємодіяли, але ґрунтуються на таких же засадах.
Моссері також розповів про “тіньовий бан”. Ним творці соцмережі позначають тих, обліковий запис яких обмежується без чіткого обґрунтування. Компанія наразі працює над покращенням прозорості цих банків. Також буде функція оскарження тіньового блокування.
В тренді:
- Буде масове скасування пенсій: у Кабміні вже попередили літніх українців
- Ізраїлю загрожує війна на семи фронтах, – Нетаньяху
- Зниження призовного віку до 18 років: Залужний переконаний, що ці люди врятують країну
- “Дешеві EcoFlow”: українців попередили про новий вид шахрайства
- Як швидко відбілити забруднені шкарпетки: експерт назвав засіб №1
- Не варто розраховувати на пенсії від держави: інвестбанкір розповів, як назбирати самостійно
- На Землі вирує магнітна буря: що не можна робити 6 жовтня 2024 року
- ЦАХАЛ розпочав нову наземну операцію у Секторі Газа і оточив місто Джабалія