Розробники Instagram ніколи не розкривали таємниць своїх алгоритмів.Проте сьогодні вони чомусь вирішили розповісти, як працюють Рекомендації, пише itsider.com.ua.
Зокрема, компанія систематизувала інформацію за місцями, де користувач бачить контент. Йдеться про пошук, Історії, головну стрічку, Reels. Для усіх цих категорій рекомендації працюють по-різному. “Instagram не має єдиного алгоритму, який контролює, що люди роблять і чого не бачать у додатку”, – каже очільник соцмережі Адам Моссері.
У Stories контент відображається на основі того, як часто користувач переглядає той чи то обліковий запис, ставить лайки чи відповідає в особистих повідомленнях. У головній стрічці порядок дописів визначається минулою активністю.
Алгоритми Reels використовують такі ж дані, тобто якщо ви вподобали відео, зберегли і т.д. А якщо ви додивились ролик до кінця, значить, він вам цікавий, і подібних пропонуватиметься все більше. Рекомендації в Explore надходять від акаунтів, з якими ви ніколи не взаємодіяли, але ґрунтуються на таких же засадах.
Моссері також розповів про “тіньовий бан”. Ним творці соцмережі позначають тих, обліковий запис яких обмежується без чіткого обґрунтування. Компанія наразі працює над покращенням прозорості цих банків. Також буде функція оскарження тіньового блокування.
В тренді:
- Три роки до нового удару Росії: попередження Залужного
- Вже до кінця листопада: чоловіків молодших 25 років теж забиратимуть до ЗСУ
- У порту Гамбурга дрон стежив за британським авіаносцем, – BILD
- Як буде проходити оцінка інвалідності за новими правилами: всі деталі
- Сувора зима і морози: який прогноз погоди на 2025 рік в Україні
- Україна створює кілька балістичних ракет: WSJ дізнався про проблеми Києва
- Тарифи на газ та електроенергію з 1 грудня в Україні: скільки коштуватиме куб та кВт*год
- Банки в дружніх РФ країнах відмовляються обслуговувати карти “Газпромбанку”