Розробники Instagram ніколи не розкривали таємниць своїх алгоритмів.Проте сьогодні вони чомусь вирішили розповісти, як працюють Рекомендації, пише itsider.com.ua.
Зокрема, компанія систематизувала інформацію за місцями, де користувач бачить контент. Йдеться про пошук, Історії, головну стрічку, Reels. Для усіх цих категорій рекомендації працюють по-різному. “Instagram не має єдиного алгоритму, який контролює, що люди роблять і чого не бачать у додатку”, – каже очільник соцмережі Адам Моссері.
У Stories контент відображається на основі того, як часто користувач переглядає той чи то обліковий запис, ставить лайки чи відповідає в особистих повідомленнях. У головній стрічці порядок дописів визначається минулою активністю.
Алгоритми Reels використовують такі ж дані, тобто якщо ви вподобали відео, зберегли і т.д. А якщо ви додивились ролик до кінця, значить, він вам цікавий, і подібних пропонуватиметься все більше. Рекомендації в Explore надходять від акаунтів, з якими ви ніколи не взаємодіяли, але ґрунтуються на таких же засадах.
Моссері також розповів про “тіньовий бан”. Ним творці соцмережі позначають тих, обліковий запис яких обмежується без чіткого обґрунтування. Компанія наразі працює над покращенням прозорості цих банків. Також буде функція оскарження тіньового блокування.
В тренді:
- Чому вибухнули трансформатори під Києвом і що буде далі
- Жінка була шокована, коли зруйнувала стіну у своєму будинку 1870 року: що вона приховувала
- Ілон Маск оновив рекорд статків: майже $350 мільярдів після виборів у США
- Усі відстрочки будуть анульовані: у Кабміні ухвалили жорстке рішення – названо терміни
- Що можна швидко приготувати без світла та газу: 5 легких і корисних варіантів
- Експосол США розповів про те, як Трамп намагатиметься закінчити війну в Україні
- Екснардеп Парасюк звернувся до президента із вимогою
- Розвідка США розсекретила інформацію про отруєння Ющенка