Розробники Instagram ніколи не розкривали таємниць своїх алгоритмів.Проте сьогодні вони чомусь вирішили розповісти, як працюють Рекомендації, пише itsider.com.ua.
Зокрема, компанія систематизувала інформацію за місцями, де користувач бачить контент. Йдеться про пошук, Історії, головну стрічку, Reels. Для усіх цих категорій рекомендації працюють по-різному. “Instagram не має єдиного алгоритму, який контролює, що люди роблять і чого не бачать у додатку”, – каже очільник соцмережі Адам Моссері.
У Stories контент відображається на основі того, як часто користувач переглядає той чи то обліковий запис, ставить лайки чи відповідає в особистих повідомленнях. У головній стрічці порядок дописів визначається минулою активністю.
Алгоритми Reels використовують такі ж дані, тобто якщо ви вподобали відео, зберегли і т.д. А якщо ви додивились ролик до кінця, значить, він вам цікавий, і подібних пропонуватиметься все більше. Рекомендації в Explore надходять від акаунтів, з якими ви ніколи не взаємодіяли, але ґрунтуються на таких же засадах.
Моссері також розповів про “тіньовий бан”. Ним творці соцмережі позначають тих, обліковий запис яких обмежується без чіткого обґрунтування. Компанія наразі працює над покращенням прозорості цих банків. Також буде функція оскарження тіньового блокування.
В тренді:
- Мобілізація чоловіків до 25 років: у Раді заявили про важливу угоду з військовими
- Пейджерна операція «Моссада»: Washington Post дізналася, як Ізраїль проник у «Хезболлу»
- Сьогодні Україну розігріє до +28°: де буде літо (карта)
- Трамп вирішив повторити мітинг на місці першого замаху на нього в Пенсільванії
- Протести в Ізраїлі: громадяни вимагають термінових дій для звільнення заручників із Гази
- Найбільший банк Кіпру закрив тисячі рахунків росіян
- Стильні і теплі: модні луки на осінь-2024 зі светрами
- Українцям дали один місяць, інакше субсидії не буде