За інформацією, представленою представником індійської залізниці, було роз’яснено причину аварії, внаслідок якої загинуло понад 250 людей.Про це повідомляє AP News.
В даний час влада Індії завершує рятувальні роботи після серії залізничних аварій, в результаті яких кілька поїздів зійшли з рейок. На місці події проводяться роботи з розбирання уламків двох поїздів.
У заяві уряду Одіші кількість загиблих була переглянута до 275, після того, як анонімний чиновник штату в неділю вранці заявив про більш ніж 300 загиблих.
BREAKING: Passenger train derails in eastern India, killing multiple people and injuring nearly 200 pic.twitter.com/nMBw9jb8K9— BNO News (@BNONews) June 2, 2023Представник залізниці, Джая Верма Сінха, повідомила, що попереднє розслідування показало, що високошвидкісному поїзду Coromandel Express був поданий сигнал руху головним шляхом, але пізніше сигнал змінився, і поїзд переключився на сусідній шлях, де сталося зіткнення з вантажним поїздом, що перевозив залізняк. .
Наслідки зіткнення призвели до сходу з рейок вагонів Coromandel Express, що викликало сход з рейок поїзда Yesvantpur-Howrah Express, що рухався в протилежному напрямку.
Lamentablemente, se reportan al menos 50 personas fallecidas y más de 300 heridas como resultado de un choque de trenes en el estado de Odisha, India. En este momento, los equipos de la Fuerza Nacional de Respuesta a Desastres, junto con bomberos, médicos y policías, están… pic.twitter.com/aOQK4vTsdR— Campus Televisión (@CampusTvhn) June 2, 2023Верма заявила, що основною причиною аварії стала помилка у електронній системі сигналізації. Вона зазначила, що детальне розслідування дозволить визначити, чи була помилка людського чи фактора технічна.
Електронна система блокування є механізмом безпеки, призначеним для запобігання зіткненням між поїздами та відстеження стану сигналів, що повідомляють водіям інформацію про відстань до наступного поїзда, швидкість руху та наявність стаціонарних поїздів на дорозі.
Верма заявила: “Система на 99,9% є безпомилковою, але завжди є ймовірність помилки в 0,1%”.
Щодо можливості саботажу, вона зазначила, що “ніщо не виключено”.