Допомога по безробіттю в “Дії”: відповіді на найчастіші питання.Міністерство цифрової трансформації України опублікувало відповіді на найчастіші питання щодо допомоги по безробіттю в застосунку “Дія”. Про це повідомляє Експерт з посиланням на фейсбук-сторінку Мінцифри.
1. Що робити, якщо показує помилку: «Ви не можете отримати допомогу. Дія не знайшла про вас дані у списках від ПФУ та ДПС»?
Послуга доступна тільки людям, які є в переліку Пенсійного фонду України, і місця працевлаштування яких розташовані на території тимчасової окупації чи ведення активних бойових дій. Якщо ви належите до цих категорій, і послуга вам недоступна, радимо дізнатися причину в Пенсійному фонді. Або скористатися послугою з реєстрації в центрі зайнятості на порталі Дія: https://bit.ly/3a43ak9
2. Чи потрібно мені після подачі заяви звільнятися з місця роботи, якщо я не отримую дохід?
Так, якщо бажаєте отримати статус безробітного та виплати, вам потрібно звільнитися з поточного місця роботи.
3. Як скористатися послугою, якщо мій центр зайнятості не працює?
На жаль, у певних областях України деякі центри призупинили роботу, оскільки не мають організаційних або технічних умов для роботи в період воєнного стану. Якщо ваш центр зайнятості не працює, то подати заяву треба в найближчому центрі зайнятості. Дізнаватися інформацію про центри зайнятості, що працюють, можна на гарячій лінії: 0 800 50 99 66.
4. Яку суму виплат я буду отримувати у статусі безробітного?
Розмір виплат розраховується у відсотковому співвідношенні до середнього доходу (зарплати) людини та залежно від її страхового стажу. Тому уточнити суму радимо у вашому центрі зайнятості.
5. Подав заяву, але її розглядають більше ніж 3 робочі дні. Що робити?
Заява після подачі автоматично надсилається до центру зайнятості, а статус, який відображається в Дії, передає також він. Радимо звернутися на гарячу лінію центру та уточнити причину тривалого опрацювання заявки.